Povračilo kupnine za letalske karte pri Adrii Airways – ali veste kako morate ukrepati, da ste upravičeni do povračila kupnine za že kupljene letalske karte?
Informativni izračun dohodnine
Ali veste kako ravnati v primeru stvarnih napak? Vas zanima ali lahko zahtevate povračilo kupnine, pokličite pravne svetovalce.
Adria Airways
Družba Adria Airways je na kranjsko okrožno sodišče pred kratkim vložila predlog za stečaj družbe. Vložitev predloga za stečaj družbe Adrie Airways pomeni izgubo operativne licence, ki je nujno potrebna za opravljanje dejavnosti. Adria Airways tako ne sme več opravljati komercialnih letov.
Vas zanima kako odpreti sp ali kako ustanoviti d.o.o.?
Povračilo kupnine – Ali ste kupili letalsko karto pri Adrii Airways?
Fizične osebe, potrošniki, ki so plačali nakup letalske karte z bančno kartico pri slovenski banki, imajo možnost uveljavljanja reklamacije. Reklamacijo je mogoče uveljaviti pri banki, ki je kartico izdala. Gre za reklamacijo iz naslova stvarne napake.
Zakon o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih v 150. členu omogoča povračilo kupnine. Potrošnik lahko zahteva povračilo kupnine v osmih tednih od dneva, ko je bilo plačilo izvedeno. Potrošnik mora zahtevku za povračilo kupnine predložiti kopijo dokazila o plačani storitvi ter dokazila o tem, da storitev, ni bila izvedena. Potrošnik lahko uveljavlja povračilo kupnine za vse lete, ki niso bili opravljeni, od vključno 30. septembra 2019 naprej. Vsak zahtevek banka obravnava individualno. Banka mora na postavljeni zahtevek odgovoriti.
Potrebujete nasvet s področja delovnega prava? Pošljite povpraševanje!
Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data
V primeru, če bo banka zavrnila potrošnikov zahtevek za povračilo plačanega zneska, se lahko potrošnik obrne na Združenje bank Slovenije. Združenje bank Slovenije lahko pri organu za izvensodno reševanje potrošniških sporov obravnava spor in ni potrebno, da potrošnik svojo terjatev prijavi v sodnem postopku.
Katere pravice imate iz naslova stvarne napake?
Zakon o varstvu potrošnikov določa, da ima potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vračilo kupnine.
Potrebujete pravni nasvet? Pokličite naše pravnike na telefon 01 6001 528 ali jim pišite na [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju