Go to Top

Podjetniški portal

Na katera vprašanja morate odgovorite, ko začnete lasten posel?

Imate idejo ali hobi, pa ne veste, kako bi začeli svoj posel? V nadaljevanju vam predstavljamo pomembna vprašanja, na katera morate odgovoriti, ko začnete lasten posel. Kdo so vaše ciljne stranke? Ugotovite,  kdo so vaše ciljne stranke, kje se nahajajo, kako komunicirajo, kaj jih vodi k nakupu, kakšno ceno so pripravljeni sprejeti, kaj jim je všeč, ali kupujejo preko spleta itd. Zakaj bodo stranke kupile prav vaš izdelek oz. storitev Nadaljuj z branjem

Dobra poslovna klima – vstopnica do uspeha!

Če želite edinstveno, kvalitetno, »opevajoče« oziroma uspešno podjetje, poskrbite za dobro poslovno klimo, ki bo vaše zaposlene povezovala v dober tim. V obdobju vse večjega »stresa« je pomembno, da so zaposleni zadovoljni in pripravljeni na zahtevne projekte ter predvsem, da se čutijo, da pripadajo podjetju. Podjetniki z dolgoletnimi izkušnjami vedo, da ni vse v strogem delu, pomemben dejavnik  je tudi sproščen odnos med kolektivom, ki povečuje produktivnost –  kot pravijo Nadaljuj z branjem

Prepričajte stranke, da bodo kupovale preko vaše spletne trgovine!

Ponudba spletnih trgovin je postala izredno raznolika, kot izložbe dobro založene »stare« dobre trgovine. Pa vendar se še vedno za nakup preko spletne trgovine odloči manj ljudi, kot bi pričakovali. Kaj je vzrok da ljudje ne želijo kupiti preko spleta? »Ko vidim dober izdelek na spletni strani, si ga želim kupiti, vendar me ustavi stolpec » način plačila« karticam ne zaupam, spletnega bančništva pa tudi nimam« , mi pove kolegica. Nadaljuj z branjem

Pomembnost znanj pri delu podjetnika

Znanje podjetnika je ena izmed kakovosti, ki nima končne vrednosti. Podjetnik je namreč oseba, ki svoje znanje stalno izboljšuje, cilja k uveljavitvi novosti pri opravljanju svojega dela ter išče možnosti, kako bi svoje znanje delil s tistimi, ki bi jim to lahko koristilo. Pomembnost znanj pri delu podjetnika was last modified: 2 marca, 2015 by Data d.o.o.

Kaj je »marketing reputation«? (2.del)

Zadnjič smo govorili o tem, kako slabo je za blagovno znamko, če se po forumih, blogih, družabnih omrežjih, predvsem pa na vrhu rezultatov iskalnikov znajdejo komentarji potrošnikov, ki slabo pišejo o našem podjetju ali o naših blagovnih znamkah. Kaj je »marketing reputation«? (2.del) was last modified: 2 marca, 2015 by Data d.o.o.

Kaj je “marketing reputation”? (1.del)

Izraz je prišel v širšo uporabo s pojavom interneta oz. natančneje s pojavom blagovnih znamk na svetovnem spletu. V slovenščini še nimamo lepega prevoda za angleški izraz, vendar besedno zvezo kljub temu lahko prevedemo. Gre za ugled podjetja ali posamezne blagovne znamke v  virtualnem okolju. Kaj je “marketing reputation”? (1.del) was last modified: 2 marca, 2015 by Data d.o.o.

8 resnic, katere, sicer pametni ljudje, večkrat pozabijo (1. del)

Poznate paradox izbire (The Paradox of Choice)? 1. Sreča in uspeh sta dve ločeni stvari Pred nekaj dnevi je prišel k meni uspešen znanec in potrto priznal, da je depresiven. Pa zakaj, saj imaš v teh kriznih časih vse kar potrebuješ, mnogi nimajo za življenje. Celodnevni delovnik, premalo časa za tiste, ki so mi najbližji in posledično problemi doma, so me pripeljali na rob. Kaj naj storim? Lekcija naučena! Uspeh Nadaljuj z branjem

Izdaja poenostavljenih računov v letu 2013

S spremembo ZDDV-1 in Pravilnikom o izvajanju ZDDV-1, konec leta 2012, je stopil v veljavo 83. člen Zakona, ki velja od 01.01.2013. Po novem lahko poenostavljene račune zavezanci izdajajo tudi drugim davčnim zavezancem (ne le fizičnim osebam, končnim potrošnikom), vendar le, če vrednost računa ne presega 100 EUR. Izdaja poenostavljenih računov v letu 2013 was last modified: 2 marca, 2015 by Data d.o.o.