Go to Top

Nevromarketing ali preko čustev do boljšega marketinga

Zagotovo ste že slišali za nevromarketing. Gre za mlajšo vedo, ki je nastala na podlagi združitve več ved, in sicer nevrologije, psihologije in ekonomije. Raziskovalci nevromarketinga raziskujejo odziv potrošnikovih možganov na določeno stvar (embalaža, oglas, blagovna znamka …), ki jo pri potrošniku sprožijo čustva.

izobraževanje

Ob ustanovitvi podjetja je pomembno znižati stroške poslovanja. Eden izmed načinov je ta, da izkoristite splet in se za marketing angažirate sami, stroške pa si znižate tudi tako, da se priučite vodenja lastnega knjigovodstva. Že obvladate?

Več informacij

Kaj dela evromarketing?

Ljudje se na različne stvari odzivamo drugače. Včasih bolj čustveno, včasih manj, včasih se nas kakšna stvar bolj dotakne in ob tem doživljamo bolj intenzivna čustva, včasih sploh nič. Nevromarketing na podlagi pregleda delovanja možganskih valov preko EEG snemanja in ostalih možganskih aktivnosti meri potrošnikove reakcije na določene izdelke, embalažo, oglase in druge marketinške elemente.

nevromarketingNevromarketinške raziskovalne metode naj bi, tako pišejo strokovnjaki, s pomočjo vpogleda v potrošnikovo miselnost omogočale boljše marketinške strategije. Pri tem izpostavljajo vprašanje, zakaj nekatere blagovne znamke bolj uspešne kot druge, zakaj nas nekateri oglasi pritegnejo bolj kot drugi ter nanje reagiramo, na nekatere pa sploh ne trznemo. Lahko pa na nekatere oglase reagiramo tudi izrazito negativno in prodaja tovrstnih izdelkov naj bi bila manjša.

Prijava na izobraževanje

 

Nevromarketing je veda, nastala na podlagi združitve več ved, in sicer nevrologije, psihologije in ekonomije.

Klikni in deli

Podjetja pa lahko z namenom bolj efektivnega oglaševanja in večjega dosega nevromarketing uprabijo tudi sebi v prid. Strokovnjaki svetujejo, da ker smo danes bombardirani z novicami in oglasi, poskusimo izstopati. Bodite kratki in jedrnati. Sporočila naj bodo močna, hrati pa realna. Ne smemo pa niti mimo dejstva, da smo ljudje vizualna bitja in da je slika ter druga interakcija s potrošniki (infografika) vedno večjega pomena. Naše (potencialne) stranke nagovarjamo premišljeno in nanje apeliramo tudi (ne)posredno preko čustev (izbira fotografije, tekst, spremno besedilo …). Upoštevajmo kontekst in bodimo konkretni.

Morda vas zanima tudi:

Točka VEM kljub počitnicam deluje nemoteno – s. p. ali d. o. o. lahko tudi poleti odprete hitro, enostavno in brezplačno.

Prijava na izobraževanje

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja