Go to Top

Hitra dostava do vhodnih vrat – vzhajajoč prodajni kanal?

Hitra dostava do vhodnih vrat - vzhajajoč prodajni kanal? - Data d.o.o.

Hitra dostava naročenega blaga ali »q-commerce« - hitra potrošnja za ljudi, ki trpijo »časovno revščino«

Hitra dostava naročenega blaga ali t.i. »q-commerce« v določenih delih nadomešča ostale prodajne kanale v koronskem času po celem svetu. Poleg dostavnih aplikacij (kot je na primer Glovo) se vedno več podjetij odloča za to prodajno politiko. Tukaj je v igri le hitra dostava naročenega blaga. Nekatera podjetja so popolnoma izključila prodajo v fizičnih trgovinah. Glavni povodi razcveta tega kanala so manjšanje števila oseb v povprečnem gospodinjstvu, COVID-19, starajoče prebivalstvo ter hiter življenjski slog.

Informativni izračun plače

Hitra dostava pomeni dostavo naročenega v 30-ih minutah

Ustanavljate s.p. ali d.o.o.? Pri nas je to enostavno - rezervirajte si termin na 01 600 1530

Bogdana Rejc, DataBogdana Rejc, Data

Tako imenovana hitra dostava (q-commerce) se razlikuje od dostave e-commerce. Če gre pri slednji za dostavni čas od enega do dveh dni, gre pri q-commerce za dostavo v 30 minutah do ene ure. Tako kratki dostavni časi ne služijo zgolj dostavi obrokov, ampak tudi dostavi ostalih izdelkov. Potrošniki lahko tako naročijo živila, kozmetiko, darila, igrače ter elektronske izdelke. Pri tem morajo ponudniki seveda posebej paziti na nivoje zalog teh izdelkov in te tudi sezonsko prilagajati. Bi mogoče tudi vi opravljali t.i. hitro dostavo in morate zato odpreti svoj lasten s.p.? Nič lažjega - obrnite se na naše podjetniške svetovalce in hitro ter enostavno registrirajte s.p. na naši DATA točki. Pokličete nas lahko na 01/600-1530 ali nam pišite na data@data.si.

Vas zanima kako odpreti s.p. ali d.o.o.?računovodsko svetovanje

 PRIJAVITE SE NA SEMINAR ZASLUŽI DENAR S SVOJIM HOBIJEM ALI IDEJO!

24-urna dosegljivost potrošnikom je igrala pomembno vlogo v času zaprtja družbe

Najverjetnejši potrošniki hitre dostave so običajno eno-osebna gospodinjstva. V času korone in ponavljajočega se zapiranja družbe ter policijskih ur, nam je hitra dostava zelo poenostavila življenje.

Postanite stranka našega računovodskega servisa!

Hitra dostava pri večini še vedno zahteva mrežo lokalnih skladišč

Tako imenovane »temne trgovine«, centri za »mikro« izpolnitev naročil oz. lokalne mreže skladišč, iz katerih »q-commerce« podjetja dostavljajo blago naročnikom, so kritična za doseganje omenjenih 30-minutnih dostavnih časov. Tudi umetna inteligenca in moderna tehnologija igrata vlogo pri tem modelu, saj ta prilagaja zalogo posameznih izdelkov v dejanskem času.

Ob redni zaposlitvi lahko odprete tudi popoldanski s.p.!

Vendar so tudi nekateri ponudniki hitre dostave, ki živijo od hitre dostave iz mreže živilskih trgovin in na nekakšen način širijo njihovo obstoječo e-commerce ponudbo. Navkljub še nedavnemu zavračanju takšne storitve, si vedno več potrošnikov predstavlja naročanje določene kuharske sestavine na dom v času, ko kuhajo ali se pripravljajo na praznično večerjo. Tudi dostava zdravil v nuji, zveni vedno bolj prikladna našemu hitremu tempu življenja in gneči, ki nastopi ob določenih delih dneva.

Informativni izračun za normirance

Hitra dostava – je ta dobičkonosna ali ne?

Hitra dostava je dalj časa slovela za nedobičkonosno potezo in dodana vrednost na potrošnika v tem segmentu je bila zelo nizka. To je nekako pričakovati, saj je poslovni model pravzaprav zastavljen v drugo smer kot ostali spletni giganti. Navkljub temu hitra dostava v svojem konceptu predstavlja velik bodoč potencial. Predvsem to drži za podjetja, ki že poslujejo v segmentu živil in dostavi izdelkov. Nekatera druga se oklepajo modela, ki se poslužuje zunanjih izvajalcev in razvijajo poslovni model v tej smeri. Najverjetneje bo hitra dostava in njena uspešnost še nekaj časa slonela na pridobivanju porabnikov in ni nujno zgodba o takojšnjemu žetju visokih dobičkov. Mogoče pa?

Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice

DATA d.o.o.SPOT

 

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.

 
 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja