Go to Top

“Growth-hacking” oziroma eksperimentiranje za doseganje višjih ciljev

Growth-hacking je, v grobem rečeno, marketing z nadgradnjo. Zanj je najbolj značilno eksperimentiranje doseganja ciljev, ki jih v marketingu želimo doseči.

izobraževanje

Prednosti in slabosti samozaposlitve

Vse prednosti in slabosti samozaposlitve na enem mestu!

Več informacij

Growth-hacking je proces hitrega eksperimentiranja prek tržnih poti in razvoja izdelkov za določitev najučinkovitejših in učinkovitejših načinov za rast podjetja. Z growth-hackingom se največkrat ukvarjajo tržniki, inženirji in produktne vodje, ki se v prvi vrsti osredotočajo na krepitev in večanje baze uporabnikov za podjetja.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Growth-hackingTermin se je prvič javno objavil leta 2010 v spletnem dnevniku nekega programerja in so jo sprva prevajali kot »sever rasti«, dandanes pa se tega poslužuje nemalo hitrorastočih podjetij.

Growth-hacking pa je še posebej razširjena metoda start-up podjetij. Za growth-hacking moramo imeti znanje marketinga in predvsem orodij, kot so Google Analytics, MixPanel, Woopra, Tableau, Looker.

Gre torej za postavljanje in uresničevanje izzivov, ki smo si jih zadali za doseganje višje rasti in uspeha. Cilji so vezani na izdelek oziroma storitev, ki jih ponujamo. Lahko gre za večanje prihodka, za doseganje določenega števila spletnih konverzij, za raziskavo trga zaradi lansiranja novega produkta, za pridobivanje novih strank oziroma uporabnikov.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Growth-hacking je, v grobem rečeno, marketing z nadgradnjo. Zanj je najbolj značilno eksperimentiranje doseganja ciljev, ki jih v marketingu želimo doseči.

Klikni in deli

Vsi ti cilji se vzpostavijo zato, da jih eksperimentiramo in jih prek različnih pristopov v najkrajšem možnem času, z najnižjimi možnimi stroški, poskusimo uresničiti.

Ker gre za eksperimentiranje, za proces, ki ga izvajamo testno in kjer preverjamo naš morebiten uspeh, je pričakovan tudi neuspeh. Vendar neuspeh pomeni le dodatno izkušnjo in dodatno znanje, da bomo pri naslednjem eksperimentu boljši, hitrejši, cenejši.

Preberite tudi:

Prijava na brezplačno izobraževanje

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja