Go to Top

Elevator pitch – kako hitro predstaviti poslovno idejo?

Elevator pitch oz. kratka predstavitev poslovne ideje je koncept, ki je popularen že kar nekaj časa. Osnovan je predvsem na ideji, da mora podjetnik biti sposoben uspešno predstaviti podjetje v 60 sekundah ali manj, če situacija to zahteva. Kaj pa vsebuje vsak kvaliteten elevator pitch?

Informativni izračun plače

Ste sami tik pred tem, da odprete podjetje? V podjetju Data imamo že 32 let izkušenj s pomočjo podjetnikom na njihovih prvih poslovnih korakih. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 in se naročite na podjetniško svetovanje ali pa kar obiščite našo spletno stran in rezervirajte termin za registracijo podjetja!

Ustanovite podjetje s pomočjo podjetja Data!

Elevator pitch – zakaj ga potrebujete?

Elevator pitch je pomemben, ker podjetnike prisili, da uspejo kratko in direktno izraziti samo bistvo njihovih podjetij. Prav tako prisili podjetnike, da razmišljajo s perspektive kupcev in investitorjev. V 60-sekundnem pogovoru investitorji nimajo niti časa niti interesa poslušati o podjetnikovi dolgoročni viziji. Vse, kar jih zanima je, kako ter kaj bodo oni imeli od podjetja. Tako so se podjetniki primorani osredotočiti na težave in izzive, ki jih bo njihov produkt ali storitev pomagala rešiti.

Koliko znašajo popoldanski s.p. prispevki 2023?

podjetniško svetovanje

»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Elevator pitch – kaj mora vsebovati?

V predstavitvi ni potrebno iti v prevelike podrobnosti kot je na primer razlaga davčne zakonodaje za vašo dejavnost. Vsak dober elevator pitch vsebuje določene elemente.  Ti lahko predstavljajo osnovno strukturo okoli katere lahko podjetniki zgradijo svoj argument. Zaradi tega se osredotočite na:

  • problem, s katerim se vaši ciljni kupci soočajo;
  • rešitev, ki jo predstavlja vaš produkt ali storitev;
  • kako je vaš produkt ali storitev drugačna od konkurence.

Ti trije elementi so osnova za vsak dober elevator pitch. Kaj pa lahko naredite, da si še povečate možnosti uspeha?

Preberite tudi – Kilometrina 2023 – kakšni zneski veljajo?

Elevator pitch naj bo personaliziran!

Ko predstavljate svoje podjetje potencialnim investitorjem morate vedno imeti v mislih specifično osebe. Kakšne so njihove izkušnje? So imeli s podobnimi podjetji že opravka v preteklosti? Več kot veste o vašem občinstvu, bolje boste lahko prilagodili vaš elevator pitch in si s tem povečali možnosti uspeha.

Do katere višine so neobdavčene jubilejne nagrade?

Kako pa zaključiti elevator pitch?

Podjetniki ne smejo pričakovati preveč po prvem kontaktu. Če se je ta dejansko zgodil v dvigalu ali pa preko telefona, naslednji korak ne sme zahtevati preveč od potencialnega investitorja. Ne morete pričakovati, da bo sprejel končno odločitve tako hitro. Morda lahko uredite video klic ali pa osebni sestanek, kjer lahko potem podrobneje predstavite podjetje.

Se odločate, da bi odprli s.p. ali d.o.o.? Pišite nam na data@data.si ali pa obiščite našo spletno stran in se naročite na termin registracije podjetja.

Ostanite na tekočem ter se prijavite na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja