Go to Top

Segmentiranje kupcev je pomembno za povečanje prodaje

Pred začetkom poslovanja, si je priporočljivo vzeti nekaj časa za analizo in segmentacijo naših potencialnih kupcev. Ko bomo vedeli kdo so naši potencialni kupci, bomo vedeli na kak način pristopiti do njih in jih nagovoriti.analiza

Če so naši kupci fizične osebe…

Če so naša ciljna skupina fizične osebe, najprej naredimo segmentacijo na geografski osnovi, kjer opredelimo regijo, državo, mesto, sosesko. Pozorni moramo biti tudi na demografske in družbeno ekonomske osnove: spol, starost, izobrazbo, dohodek, … Psihografske lastnosti nam narekujejo družbeni razred, življenjski stil in osebne značilnosti kupcev. Vedenjske pa, da si bodo kupci med sabo podobni: glede na nakupno priložnost, iskane koristi, status uporabnika in lojalnost blagovni znamki. Za nas so seveda najpomembnejše prav slednje – dobro poznavanje predvsem potrošniških navad izkoristimo sebi v prid ter jih uskladimo z našo prodajno strategijo.

Podjetja

Pri podjetjih moramo določiti značilnosti organizacije, značilnosti skupine, ki sodeluje pri nabavi ter značilnosti posameznikov, ki sodelujejo pri nakupnem procesu. Preverite kaj jim je pomembno, ko se odločajo za nakup, poleg cene mogoče se dodatno svetovanje, dodatne storitve, izkušnje na mednarodnih tržiščih ipd.

Natančno opazovanje, analiziranje in oblikovanje profila kupcev so točke, na katere ne smemo pozabiti. Večina podjetij segmentacijo potrošnikov naredi le ob vstopu na trg, vendar ne pozabite – potrošniki se spreminjajo zato je smiselno, da segmentacijo potrošnikov izvajate redno.

Pripravili: Alenka Bizilj, Urška Petrič, Data d.o.o.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja