Go to Top

Upravljanje s časom – ključ do uspeha

Boljše upravljanje s časom je ključno, če želite v dandanašnjem hitrem tempu uspešno opravljati številne pomembne naloge.

upravljanje s casomSte se pravkar podali na podjetniško pot in včasih enostavno ne veste, kje se vas glava drži? Boljše upravljanje s časom je ključ do podjetniškega uspeha. Pomagala pa vam bodo tudi brezplačna izobraževanja za podjetnike. In ne pozabite izbrati dobrega računovodje!

Določite cilje in prioritete: vsako jutro si določite cilje in razmislite, katere naloge morate opraviti, da boste te cilje dosegli. Razporedite jih po pomembnosti.

Najtežje naloge opravite zjutraj:  občutek olajšanja vam bo razjasnil misli in okrepil vnemo za nadaljevanje dnevnih obveznosti.

Obsežne naloge razdelite na manjše dele: se zdi obsežna naloga nemogoča misija in jo zato že dlje prelagate? Razdelite jo na manjše dele oziroma dosegljive cilje in skoraj zagotovo ne boste več odlašali.

Recite »ne«: če nimate časa za klepet ali druge naloge, bodite iskreni. Samo če znate reči »ne«, se boste lahko skoncentrirali na svoje delo.

Dodelite delo drugim: Ne morete in niti ni treba vsega opraviti sami. Delegirajte naloge: dodelite jih – vsaj delno – drugim in dovolite, da vam pomagajo. Številne naloge pa lahko zaupate tudi našim izkušenim davčnim in pravnim svetovalcem.

Finančne in organizacijske prednosti ter slabosti samozaposlitve.

Razmišljate o samozaposlitvi, ker v službi kljub trudu in dobremu upravljanju s časom niste zadovoljni s svojim položajem? Na Dati vam lahko pomagamo s številnimi brezplačnimi izobraževanji o podjetniških obveznostih, na naši VEM točki pa lahko hitro in brezplačno registrirate s.p. ali d.o.o.

Izogibajte se več nalogam hkrati: »multitasking« je beseda, ki jo pogosto slišimo, a žongliranje z več nalogami ni lahko ter povzroča napake. Skoncentrirajte se na eno nalogo naenkrat in jih opravite eno za drugo.

Podobne naloge opravite skupaj: poskusite najprej odgovoriti na vsa elektronska sporočila, nato opraviti vse telefonske klice in tako naprej – opravite vsako skupino podobnih nalog posebej. To je bolj produktivno kot večkratna prekinitev obsežne naloge, da bi vsakokrat odgovorili na eno elektronsko sporočilo.

Ni nujno, da ste popolni: ne zapravljajte časa in energije za vsako malo podrobnost, osredotočite se na celotno sliko.

Uredite svoj delovni kotiček: razmetano delovno mesto ne spodbuja motivacije. Poskrbite, da bo sedenje za delovno mizo prijetno in delo za njo se bo zdelo lažje.

Ne pozabite na odmore: odmori omogočijo organizmu, da zbere dovolj moči za soočanje z nadaljnjim delom. Torej redno si privoščite odmore in se nato spet lotite dela s polno močjo.

Vir: European Business

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja