Go to Top

Osnove AdWords oglaševanja

Predavatelj: Marko Baloh, dipl. inž. rač. | Dunajska cesta 136, Ljubljana | 120 min.

Osnove AdWords oglaševanja

Vsebina izobraževanja

Spoznajte predavatelja

Predavatelj na izobraževanju
Marko Baloh, dipl. inž. rač.
sodelavec v spletnem marketingu

Marko Baloh v podjetju Data skrbi za optimizacijo spletnih strani, spletno analitiko ter zasnovo in pripravo oglaševalskih akcij z Google Adwords.

Ob zagonu novega podjetja, blagovne znamke ali uvajanju novega izdelka na trg morate poskrbeti, da za to izve čim več ljudi. Klasično oglaševanje (produkcija oglasov za tisk, radio in televizijo) je lahko za manjša podjetja predrago, hkrati pa je uspešnost takih oglasov težko izmeriti. Če imate za oglaševanje omejena sredstva, razmislite o spletnem oglaševanju z iskalnikom Google, ki ima v Sloveniji največji tržni delež.

Na seminarju vam predstavimo, kako z Google AdWordsom ciljano oglašujete, kako izberete prave besede, določite ceno za klik in oglaševalski proračun ter kako v realnem času spremljate učinkovitost oglaševanja.

Program

  • Kaj je Google AdWords?
  • Izbira pravih ključnih besed.
  • Tipi oglaševanja.
  • Kako se lotiti oglaševanja?
  • Kaj potrebujemo za oglaševanje?
  • Koliko bo to stalo in od česa je odvisna cena?
  • Prednosti oglaševanja z AdWords.

Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno podjetnikom in zaposlenim v podjetjih, ki želijo z omejenimi sredstvi doseči kupce, ki po spletu iščejo in preverjajo produkte ali storitve.

Trenutno za seminar ni razpisanih terminov.

Vaša naložba v znanje

49,00 EUR +DDV

Prijavite se

Prijavo na seminar lahko opravite tudi preko telefona na 01 6001 530 ali [email protected]. Preverite tudi seznam ostalih izobraževanj.

Ko bomo prejeli vašo prijavo na seminar, vam bomo poslali predračun. Vljudno vas prosimo, da ga poravnate vsaj 3 dni pred udeležbo, saj bomo le tako vedeli, da se boste seminarja zagotovo udeležili.

V kolikor se seminarja ne boste mogli udeležiti, nas vsaj 3 dni pred pričetkom seminarja obvestite (po telefonu 01 6001 530 ali e-pošti [email protected]), da bomo vaše mesto odstopili drugemu.

Skrajni rok za morebitno odjavo je 3 delovne dni pred pričetkom izobraževanja. Odjav oz. sprememb po tem terminu iz organizacijskih razlogov ne moremo upoštevati. V kolikor se ne boste odjavili prej kot 3 dni pred dogodkom, vam zaračunamo administrativne stroške, in sicer v vrednosti 20% kotizacije.

Udeleženci tega izobraževanja so izbrali tudi

Trenutno za predloge še ni dovolj podatkov.