Go to Top

Splošni pogoji poslovanja in spletna prodaja

Splošni pogoji poslovanja – ali veste kaj morajo zajemati? Imate spletno prodajo, vendar dvomite, ali vaša spletna stran izpolnjuje vse potrebne zahteve? So splošni pogoji skladni z določili GDPR in področno zakonodajo? Imate za spletno prodajo ustrezno registrirano dejavnost? Vsekakor priporočamo celovit pregled vaše spletne platforme s pravnim strokovnjakom, pokličite nas na 01/600-1530 ali nam pišite na [email protected].

Ustanovitev podjetja

Podjetje, ki ima spletno stran ali spletno trgovino in ponuja izdelke fizičnim osebam za privatno uporabo, je dolžno le-to uskladiti s predpisano zakonodajo.

Izračun plače

Kaj mora imeti spletna stran?

  • objavljene vse obvezne sestavine, da se lahko potrošnik ustrezno seznani o prodajalcu (firma in sedež, sodišče, pri katerem je subjekt vpisan, matična in davčna številka, znesek osnovnega kapitala, telefonsko številko in veljaven elektronski naslov družbe),
  • da so splošni pogoji poslovanja ustrezno oblikovani in objavljeni,
  • da podjetje s potrošnikom ustrezno komunicira prek komercialnih elektronskih sporočil. 

Normiranec sp – kaj morate vedeti?

Potrebujete pravni nasvet?

Vse o popoldanskem s.p.

Splošni pogoji poslovanja – kaj vse zajemajo?

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo dejansko pogodbo med potrošnikom in podjetjem. Zato je pomembno, da so splošni pogoji jasni, razumljivi in skladni z veljavno zakonodajo. Splošni pogoji poslovanja morajo biti objavljeni od prvega trenutka, ko je spletna trgovina javno dostopna.

Pri sestavi je potrebno upoštevati določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošne uredbe o varovanju osebnih podatkov – GDPR, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Pravno svetovanje

Kaj morajo vsebovati splošni pogoji?

Splošni pogoji morajo vsebovati oz pojasnjevati :

  • vse informacije o prodajalcu,
  • pogoje uporabe,
  • na kakšen način se zbirajo in kako je urejeno glede varstva osebnih podatkov,
  • kako je urejeno glede naročil, cen (končna cena, popusti, DDV) in plačilnih pogojev,
  • kako je urejeno glede pogojev dostave blaga in prevzema,
  • kako je urejeno glede reklamacij, pogojev za vrnitev blaga in odstopa od pogodbe,
  • kako je urejeno glede odgovornosti za stvarne napake, garancije,
  • kako je urejeno glede pravic intelektualne lastnine,
  • kako je urejeno glede reševanja sporov,
  • ter druge potrebne dodatne informacije.

Splošni pogoji poslovanja – le ena izmed obveznih sestavin. Potrebno je tudi:

  • Registrirati dejavnost spletne prodaje, in sicer po standardni klasifikaciji 63.120 Obratovanje spletnih portalov. V kolikor boste potrošnikom prodajali blago po pošti, pa še 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.
  • Urediti piškotke.
  • Poslovati in oglaševati v skladu s pravili o javni rabi slovenskega jezika (poleg slovenščine navesti ostale jezike).

Za celovit pregled vaše spletne platforme z izkušenim pravnim strokovnjakom nas pokličite na 01/600-1530 ali nam pišite na [email protected]. Usposobljeni stokovnjaki bodo namreč preverili ali spletna stran ustreza vsem zahtevam varstva potrošnikov, pravilom o varstvu osebnih podatkov, elektronske trgovine in drugim veljavnim predpisom.

Prijavite se na e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja