Splošni pogoji poslovanja – ali veste kaj morajo zajemati? Imate spletno prodajo, vendar dvomite, ali vaša spletna stran izpolnjuje vse potrebne zahteve? So splošni pogoji skladni z določili GDPR in področno zakonodajo? Imate za spletno prodajo ustrezno registrirano dejavnost? Vsekakor priporočamo celovit pregled vaše spletne platforme s pravnim strokovnjakom, pokličite nas na 01/600-1530 ali nam pišite na [email protected].
Podjetje, ki ima spletno stran ali spletno trgovino in ponuja izdelke fizičnim osebam za privatno uporabo, je dolžno le-to uskladiti s predpisano zakonodajo.
Kaj mora imeti spletna stran?
- objavljene vse obvezne sestavine, da se lahko potrošnik ustrezno seznani o prodajalcu (firma in sedež, sodišče, pri katerem je subjekt vpisan, matična in davčna številka, znesek osnovnega kapitala, telefonsko številko in veljaven elektronski naslov družbe),
- da so splošni pogoji poslovanja ustrezno oblikovani in objavljeni,
- da podjetje s potrošnikom ustrezno komunicira prek komercialnih elektronskih sporočil.
Normiranec sp – kaj morate vedeti?
Splošni pogoji poslovanja – kaj vse zajemajo?
Splošni pogoji poslovanja predstavljajo dejansko pogodbo med potrošnikom in podjetjem. Zato je pomembno, da so splošni pogoji jasni, razumljivi in skladni z veljavno zakonodajo. Splošni pogoji poslovanja morajo biti objavljeni od prvega trenutka, ko je spletna trgovina javno dostopna.
Pri sestavi je potrebno upoštevati določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošne uredbe o varovanju osebnih podatkov – GDPR, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Kaj morajo vsebovati splošni pogoji?
Splošni pogoji morajo vsebovati oz pojasnjevati :
- vse informacije o prodajalcu,
- pogoje uporabe,
- na kakšen način se zbirajo in kako je urejeno glede varstva osebnih podatkov,
- kako je urejeno glede naročil, cen (končna cena, popusti, DDV) in plačilnih pogojev,
- kako je urejeno glede pogojev dostave blaga in prevzema,
- kako je urejeno glede reklamacij, pogojev za vrnitev blaga in odstopa od pogodbe,
- kako je urejeno glede odgovornosti za stvarne napake, garancije,
- kako je urejeno glede pravic intelektualne lastnine,
- kako je urejeno glede reševanja sporov,
- ter druge potrebne dodatne informacije.
Splošni pogoji poslovanja – le ena izmed obveznih sestavin. Potrebno je tudi:
- Registrirati dejavnost spletne prodaje, in sicer po standardni klasifikaciji 63.120 Obratovanje spletnih portalov. V kolikor boste potrošnikom prodajali blago po pošti, pa še 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.
- Urediti piškotke.
- Poslovati in oglaševati v skladu s pravili o javni rabi slovenskega jezika (poleg slovenščine navesti ostale jezike).
Za celovit pregled vaše spletne platforme z izkušenim pravnim strokovnjakom nas pokličite na 01/600-1530 ali nam pišite na [email protected]. Usposobljeni stokovnjaki bodo namreč preverili ali spletna stran ustreza vsem zahtevam varstva potrošnikov, pravilom o varstvu osebnih podatkov, elektronske trgovine in drugim veljavnim predpisom.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju