Spletne prevare – želijo se dokopati do vaših podatkov!
Spletne prevare so v zadnjih dneh oz. tednih v porastu. Slovenske banke opozarjajo na veliko število elektronskih sporočil, v katerih se nepridipravi izdajajo za banko ter želijo ukrasti podatke. Ste vedeli, da imamo v našem podjetju odlične pravne svetovalce? Svetujejo vam lahko na področjih delovnega, obligacijskega ter gospodarskega prava. Prav tako vam lahko pomagajo pri pripravi pogodb o zaposlitvi, internih pravilnikov itd. Za plačljivo ponudbo nas lahko pokličete na 01/600-1530 ali pa nam pišete na [email protected].
Gre za t.i. phishing
Banke in hranilnice v zadnjih dneh oz. tednih opazile, da so spletne prevare v porastu. Še posebej opozarjajo na t.i. phishing (oz. spletno ribarjenje). Goljufi preko elektronske pošte ali SMS-sporočil pošiljajo lažna sporočila, da bi pridobili vaše osebne podatke. Še posebej se želijo usmeriti na tarče z veliko uporabniki. To so na primer družbena omrežja, priljubljene spletne portale ter trgovine, dostavne službe ter banke in hranilnice.
Ustanovite podjetje na naši Data točki!
Udeležite se brezplačnega skupinskega svetovanja pred registracijo podjetja!
Spletne prevare pri NLB
Pri NLB opozarjajo, da prevaranti spletne prevare izvajajo tako, da želijo z lažnim SMS sporočilo od prejemnikov dobiti varnostne elemente. Želijo pridobiti uporabniško ime ter geslo, saj želijo vstopiti v elektronsko banko. Z NLB sporočajo, da naj stranke oz. vsi prejemniki takšnih sporočil ne odpirajo povezav. Sporočilo pa naj izbrišejo. V primeru, da ste podatke že posredovali, pa blokirajte uporabo elektronskega bančništva.
Postanite stranka našega računovodskega servisa!
Spletne prevare tudi pri Novi KBM
Na spletne prevare so opozorili tudi pri Novi KBM. V zadnjih dneh oz. tednih so opazili več zlonamernih SMS-sporočil. Po kliku na povezavo se je odprla lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v [email protected] Tudi pri Novi KBM opozarjajo stranke, naj ne odpirajo sumljivih povezav. Prav tako pa naj ne vpisujejo nobenih podatkov, kot so številke plačilnih kartic ali PIN oz. CVC kode. Če so stranke povezavo že odprle in vnesle podatke za vstop v [email protected], naj preventivno zamenjajo geslo. V kolikor pa ste vnesli podatke svoje bančne kartice, pa priporočajo preventivno blokado kartice.