Priprava pravilnika o pravici do odklopa mora biti izvedena najkasneje do 16. novembra 2024. O pravici do odklopa smo že pisali, pa vendar spomnimo. Novela Zakona o delovnih razmerjih nalaga vsem delodajalcem, da morajo sprejeti ukrepe, ki omogočajo pravico do odklopa zaposlenih. Potrebujete pomoč pri pripravi pravilnika? Pravilnik lahko za vas pripravijo tudi naši pravni strokovnjaki. Pokličite jih na 01/600-1530 ali pa jim pišite na [email protected].
Kaj je pravilnik o pravici do odklopa?
Pravilnik o pravici do odklopa je interni akt podjetja, ki določa pravice in obveznosti delodajalcev ter delavcev glede dosegljivosti izven delovnega časa. Namen priprave tega pravilnika je jasno opredeliti merila za izrabo pravice do odklopa in določiti v katerih primerih je ta izraba dovoljena.
Kakšen je namen pravilnika o pravici do odklopa?
Pravilnik o pravici do odklopa ima pozitivne učinke tako na podjetje kot tudi na delodajalce. Delavci, ki lahko jasno ločijo delo in prosti čas, so bolj zadovoljni in motivirani. To vodi do višje produktivnosti, manj bolniških odsotnosti in manjšem tveganju za izgorelost. Podjetja, ki svojim zaposlenim zagotavljajo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem, imajo tudi boljšo podobo na trgu dela in lažje privabljajo ter zadržujejo talentirane kadre.
Kazni za nepravočasno pripravo pravilnika o pravici do odklopa
Novela ZDR-1D določa tudi sankcije za nespoštovanje pravice do odklopa v višini od 1.500 do 4.000 eurov, za delodajalce – pravne osebe, samostojne podjetnike posameznike ali posameznike, ki samostojno opravlja dejavnost. Dodatno pa se lahko naloži globa od 150 do 1.000 eurov odgovorni osebi delodajalca pravne osebe.
Za svetovanje glede pravice do odklopa in pripravo pravilnika, se lahko obrnete na naše pravne strokovnjake. Pokličite nas na 01/600 15 30 ali pa nam pišite na [email protected].
Deli na FacebookuDeli na Twitterju