Najpogostejše napake pri optimizaciji spletne strani

Objavljamo najpogostejše napake, katerim se je priporočljivo izogniti pri spletni optimizaciji spletne strani podjetja. Ali imate ključne besede v vsebini spletne strani? Če vaša spletna stran ne vključuje istih besed, kot jih uporabljajo ljudje, da vas najdejo, potem vaša vsebina ne bo nikoli prikazana za tisto iskanje ali pa ne bo prikazana pravi ciljni skupini. Rešitev? Lahko uporabite Google Insights za iskanje za primerjavo potencialnih ključnih besed ali Google AdWords Orodje za ključne besede (oboje brezplačno!), s katerima lahko ocenite obseg nadaljuj z branjem…

Ne zapravljajte denarja, pripravite finančni načrt!

Na začetku kariere v podjetništvu je vsak (še posebej napačno zapravljen) evro zelo pomemben. Kljub temu, da je finančno načrtovanje poslovanja podjetja na dolgi rok zahtevna naloga, se ji ne smete izogniti – z dobrim načrtom porabe sredstev vi nadzorujete vaš denarni pretok, namesto da le-ta nadzira vas. Sprva je zelo priporočljivo, da se zadeve lotite sistematično in imate nad svojo porabo (stroški poslovanja) dober pregled. Kako z najnižjimi stroški zagnati podjetje? Najbolj učinkovit finančni načrt je razdeljen v več nadaljuj z branjem…

Uspešni podjetniki se nenehno izobražujejo!

Podjetništvo je v zadnjem času v vzponu.  Velik potencial nosijo mladi, ki pritiske gospodarskih razmer na področju zaposlovanja občutijo v zelo veliki meri. Zato je izobraževanje glede podjetništva še kako pomembno. Izobraževanje je neprekinjen proces, zato je vsako novo znanje dobrodošlo, predvsem pa v sferi podjetništva potencialno uporabno. Zaradi vse večje orientiranosti v smeri podjetništva je za posameznike pomembno, da se aktivno vključijo v podjetniški koncept razmišljanja in tako postavijo temelje za svoje udejstvovanje. Ustanavljate podjetje? Ne veste kako in kje nadaljuj z branjem…

Katere davčne olajšave lahko uveljavljate pri davčnem obračunu?

Rok za oddajo obračuna davka od dohodka pravnih oseb za leto 2014, ki ga mora zavezanec za davek predložiti davčnemu organu v elektronski obliki prek sistema eDavki, je najpozneje 31. marec tekočega leta za preteklo leto, če ima davčno obdobje enako koledarskemu letu. Če davčni zavezanec sestavlja davčni obračun za davčno obdobje, ki se razlikuje od koledarskega leta in je enako poslovnemu letu, predloži davčni obračun najpozneje v treh mesecih od začetka tekočega poslovnega leta za preteklo poslovno leto. Katere davčne olajšave lahko nadaljuj z branjem…

Razmišljate o vstopu na ruski trg?

Podjetja, ki se odločajo, da bi začela svoje poslovanje na zelo zahtevnem ruskem trgu, se morajo nanj dobro pripraviti. Rusija je 5. največja država po rasti BDP in največja država na svetu po ozemlju, njen trg potrošnikov obsega več kot 140 milijonov ljudi,  ima ogromne naravne vire, visoko izobraženo delovne silo in tehnološko napredne raziskave ter proizvodne zmogljivosti. Vsekakor morajo podjetja dobro premisliti na kakšen način oz. v kakšni možni organizacijski obliki bodo vstopila nanj. Predvsem velja tudi dobro premisliti o primernosti nadaljuj z branjem…

Zavračanje e-računov in elektronski dobropisi

S 1.1. 2015 je stopil v veljavo nov zakon, ki predpisuje obvezno uporabo e-računov z javno upravo. E-računi se po novem izdajajo v digitalni oziroma elektronski obliki zapisa, samo obliko pa določi davčni zavezanec (podjetje). Zakon o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike  določa, da je prejem računov v elektronski obliki za proračunske uporabnike obvezen. Ali morajo biti dobropisi tudi v elektronski obliki? Dobropis je ena izmed oblik računa, proračunski uporabniki pa jih ne smejo prejemati v papirni obliki. Združenje bank nadaljuj z branjem…

Scroll to Top