Go to Top

Digitalni marketing – kaj je in kako se ga lotiti?

Digitalni marketing je oblika trženja produktov in storitev, ki zajema veliko število orodij in strategij. V preteklih letih je postal digitalni marketing nezamenljiv kanal za pridobivanje strank in širjenje dosega podjetij. Kako pa se ga podjetja lahko najbolje lotijo?

Podjetniki! Ste v procesu ustanovitve podjetja? V podjetju Data imamo že 32 let nudimo vse od računovodskih storitev do pravnega svetovanja. Pokličite telefonsko številko 01/600-1530 ali pa obiščite našo spletno stran in se naročite na termin registracije podjetja!

Informativni izračun plače

Digitalni marketing – kakšne vrste obstajajo?

Ker digitalni marketing zajema vse tržne strategije, ki se jih izvaja preko interneta, lahko najdemo veliko različnih vrst. Med te spadajo:

  • Optimizacija spletne strani (SEO);
  • Oglaševanje s plačilom na klik (PPC);
  • Vsebinski marketing;
  • E-mail marketing;
  • Marketing na socialnih omrežjih.

Vsaka od teh strategij pride s svojimi prednostmi in slabostmi, a ima tudi vsaka zelo velik potencial, da podjetjem prinese visoko število novih strank. Kako pa lahko podjetja izkoristijo ta potencial?

Ustanovite podjetje s pomočjo podjetja Data!

podjetniško svetovanje

»Popoldanca« lahko odprete ob redni zaposlitvi!

Digitalni marketing – kako do uspeha?

Vsaka oblika digitalnega marketing pride s svojimi »pravili«. Podjetja, ki si želijo uspeha, morajo tem pravilom slediti po najboljših močeh in inovirati kjerkoli najdejo priložnost. Ta »pravila« pa so sledeča:

  1. Optimizacija spletne strani: ta strategija se predvsem osredotoča na optimiziranje spletne strani z namenom višanja pozicije na Google iskalnih straneh. S tem namenom morajo podjetja urediti porabo »ključnih besed« ter poskrbeti za hitro delovanje spletnih strani.
  2. Oglaševanje s plačilom na klik: Tisti, ki se hočejo izogniti optimizaciji spletne strani lahko za isti rezultat tudi plačajo. Pri tem jih Google postavi na prvo mesto na iskalnih lestvicah, a morajo za vsak klik plačati določeno ceno. Pogosteje kot je iskana ključna beseda, višja je cena.
  3. Vsebinski marketing: Ta strategija se osredotoča na pozicioniranje podjetja kot avtoritete na določenem področju. S pisanjem člankov ali pa snemanjem videov lahko podjetja delijo uporabne informacije in ustvarijo zaupljivo znamko v očeh potrošnikov.
  4. E-mail marketing: Ta strategija se osredotoča na potrpežljivo grajenje e-mail liste, preko katere podjetja lahko obveščajo stranke o novih produktih, popustih, itd.
  5. Marketing na socialnih omrežjih: Podjetja lahko uporabijo izjemen doseg socialnih omrežij, da dobro definirajo osnovno misijo podjetja v umih kupcev in se ob tem predstavijo množicam ljudi.

Kakor pa pri vseh ostalih oblikah marketinga gre tudi pri digitalnem marketingu za orodje, ki zahteva potrpljenje in veliko različnih eksperimentov.

Do katere višine so neobdavčene jubilejne nagrade?

Se odločate za odprtje s.p. ali d.o.o.? Obrnite se na podjetje Data! Pokličite 01/600-1530 ali pa nam pišite na data@data.si in se naročite na termin registracije podjetja!

Ostanite na tekočem ter se prijavite na naše e-novice!

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja