Ustanovitev podjetja je v današnjem času le redko zares uspešna, če podjetnik svojih izdelkov oziroma storitev ne predstavi na spletu. Na to bodoče podjetnike opozarjamo na brezplačnem izobraževanju Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo. Poleg tega pa mora podjetnik poskrbeti, da bo uporabniška izkušnja na njegovi spletni strani strankam prijazna, in da bo stran v celoti prilagojena mobilnim napravam. O tem smo že pisali v Je vaša spletna stran prilagojena mobilnim napravam?.
izobraževanje
Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo
Imate poslovno idejo? Ste že razmislili o tem, kako jo boste predstavili na spletu?
Več informacijBrezplačna ustanovitev podjetja na VEM točki Data in brezplačni izobraževanji za vse bodoče podjetnike – Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja in Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo.
Če boste prek spletne strani vaše izdelke tudi prodajali, morate biti pozorni na zakonodajo, ki jo morate pri tem upoštevati. Zaradi pestrosti predpisov, ki zavezujejo podjetnika na tem področju, svetujemo, da se pred vzpostavitvijo spletne trgovine, obrnete na pravne strokovnjake. V pomoč pa vam je lahko tudi članek Spletna trgovina – ima jo lahko vsak, a le redki imajo zanjo dovolj znanja.
Kaj je uporabniška izkušnja?
Uporabniška izkušnja spletne strani je izkušnja obiskovalca, ki pride na spletno stran. Je izkušnja o tem, kako privlačna se mu zdi spletna stran, kako hitro na njej najde to kar išče, kako hitro se mu odpirajo podstrani, kako dobro se znajde med posameznimi kategorijami na strani ter na kakšen način obiskovalec pride do želenih informacij. Dobra uporabniška izkušnja torej vodi do visoke prodaje.
Če ste tik pred registracijo podjetja oziroma po njej, vam brezplačne nasvete delimo na izobraževanju Podjetnik sem – kaj pa zdaj?.
Dobra uporabniška izkušnja
Kaj morate storiti, da bo uporabniška izkušnja na vaši spletni strani optimalna, še posebej če na njej deluje tudi spletna trgovina, svetujejo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
- Spoznajte vaše kupce
Kot pojasnjujejo na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si, je razumevanje potreb kupcev izrednega pomena, če želimo, da bi bila uporabniška izkušnja spletne strani osebna. Svetujejo uporabo digitalnih tehnologij in sredstev, ki omogočajo sledenje, analizo in interpretacijo potreb ter vedenja potrošnikov, ki so vaši potencialni kupci.
- Testirajte
Kaj točno deluje pri vaših strankah, ne morete vedeti, dokler ne preizkusite različnih stvari. Testirajte različne pristope, da ugotovite, kateri so najbolj učinkoviti pri zagotavljanju izkušnje, ki si jo želijo vaši kupci.
- Razmišljajte večkanalno
To pomeni, da ste prisotni povsod, kjer so vaši kupci. In da uporabljate vse tehnologije (družbena omrežja), ki jih uporabljajo oni. Prilagoditi se jim morate, saj boste le na ta način vedno pripravljeni na komunikacijo z vašimi strankami.
- Prilagajajte uporabniško izkušnjo
Ne pozabite spremljati analitike vaše spletne strani. Podatkovna analitika vam namreč poda zelo realno sliko o tem, kdo so vaši kupci in kakšna je njihova interakcija z vašo spletno stranjo ali mobilno aplikacijo. Ti podatki vam omogočajo, da sprejmete ukrepe, s katerimi bo uporabniška izkušnja na vaši strani prilagojena potrebam vaših kupcev.
- Bodite zgovorni
Na Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si svetujejo še , da na spleti strani nudite možnost klepeta v živo. Ta je namreč zelo učinkovit pri strankah, ki v nakupnem procesu oziroma pri odločanju za naročilo določene storitve zahtevajo nekoliko več podpore.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju