Nova raziskava o digitalnih oblikah plačil kaže, da je vse več potrošnikov naklonjenih mobilnemu plačevanju, ugotavljajo na Shopper’s Mind – sMind. V Sloveniji prek prenosnih naprav plačuje ali upravlja osebne finance že 7 od 10 uporabnikov. Na mobilna plačila najbolj prisegata generaciji Y in Z (do 35 let – milenijci).
izobraževanje
Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo
Kako spraviti vašo idejo v uspešen poslovni koncept?
Več informacijPreko mobilnih naprav plačuje že več kot polovica evropskih potrošnikov
Nova raziskava enega vodilnih globalnih ponudnikov plačilne tehnologije, ki jo natančneje razlagajo na Shopper’s Mind – sMind, je pokazala, da se odnos evropskih potrošnikov do elektronskega plačevanja pomembno spreminja. Raziskava je bila opravljena lansko jesen, sodelovalo je več kot 36.000 potrošnikov iz 19 držav, tudi iz Slovenije.
V primerjavi z letom 2015 se je na evropski ravni potrojilo število potrošnikov, ki plačujejo preko prenosnih naprav (54 odstotkov).
V Sloveniji pa 69 odstotkov uporabnikov prenosnih naprav te že uporablja za plačevanje in upravljanje financ. Dobrih 40 odstotkov za nakazovanje denarja, tretjina za plačevanje položnic, skoraj četrtina pa jih je prek teh naprav opravila nakup izdelkov ali storitev.
Mobilnemu plačevanju so v Sloveniji sicer najbolj naklonjeni potrošniki med 18 in 34 letom. Med vsemi uporabniki prenosnih naprav v tej demografski skupini jih kar 78 odstotkov na njih plačuje ali uporablja storitve mobilnega bančništva.
V Sloveniji upad gotovinskega poslovanja
Največ spletnih nakupov v Sloveniji se še vedno zaključi s plačilom po povzetju. Razloge lahko iščemo predvsem v dolgi tradiciji gotovinskega poslovanja.
Vseeno pa v zadnjih letih raziskave spletnega nakupovanja Shopper’s Mind – sMind kažejo na velik upad tovrstnih plačil. Odstotek plačil po povzetju se je od leta 2014 znižal za 23 odstotkov, na drugi strani pa bliskovito naraščajo elektronske oblike plačil. Plačila s kreditno kartico so se več kot podvojila, plačila s Paypal-om pa so v istem obdobju narasla za več kot 60 odstotkov.
Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila?
Na Shopper’s Mind – sMind opozarjajo, da je za uspešno poslovanje spletne trgovine ključno, da zna slediti trendom v nakupnem vedenju potrošnikov in jim zagotovi ustrezne plačilne metode za zaključek nakupa.
Omenjena raziskava je namreč preverjala tudi pomembnost različnih elementov spletne trgovine in njihov vpliv na odločanje potrošnikov za nakup.
Za enega najpomembnejših elementov so se izkazali prav načini plačila. Kar 47 odstotkov slovenskih spletnih kupcev pravi, da jim je pomembno, da izbrani trgovec ponuja ustrezne načine plačila. Ti podatki dokazujejo, da so plačilne metode nedvomno ključne za dobro uporabniško izkušnjo.
Morda vas zanima tudi:
- Najbolj intenzivno na spletu nakupujejo milenijci, prebujajo pa se tudi starejši
- Potrošniki, znate reči “ne” izdelkom, ki jih v resnici ne potrebujete?
- Delodajalci, generacija Z vas bo stala več