Prisotnost na spletu postala tako rekoč samoumevna – tržniki radi karikirajo, da “če te ni na spletu, ne obstajaš”.
Vsako podjetje si mora vzpostaviti spletno stran ter najbolj popularna družabna omrežja. Vendar spletna stran ni le orodje predstavitve podjetja in dejavnosti, spletna stran je ključno orodje povečanja prodaje in uspešnosti podjetja.
Kako tržimo na spletu?
Dnevi časopisnega trženja so mimo, dandanes kupci iščejo in preverjajo informacije na spletu, ker dobijo v najkrajšem času največ informacij.
To pomeni, da mora biti vaša spletna stran prijazna za uporabnike, vi pa morate biti odzivni kot še nikoli. Vsaka spletna stran mora imeti vse potrebne informacije za potencialnega kupca, povezana mora biti z družabnimi omrežji, imeti možnost spletnega povpraševanja po naših storitvah ter možnost nakupa.
Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani?
Poleg tega pa spletna stran kot prodajno orodje zahteva odzivnost. Kupci pričakujejo nove informacije in odgovore v najkrajšem možnem času.
Kako naredimo spletno stran bolj vidno?
Potencialni kupci pa vas bodo lahko našli le, če boste med zadetki postavljeni visoko pred ostalimi konkurenti. Najboljša uvrstitev pomeni tudi več verodostojnosti v očeh kupcev.To zahteva veliko truda z optimizacijo spletnih strani, kvalitetno vsebino, kakovostne povezave, povezovanje z družabnimi omrežji ter nenehno obnavljanje vsebine.
Družabna omrežja za podjetnike
Kako izboljšati spletni nastop?
Odgovor je spletna strategija. Ta mora biti enakovredno vključena v poslovni načrt podjetja. Razmisliti morate, čemu bo namenjena prisotnost na spletu ter si postaviti konkretne cilje.
Izdelavo spletne strani lahko prepustite našim strokovnjakom ali obiščete delavnico Spletna stran TO GO, kjer si lahko spletno stran izdelate sami s pomočjo našega strokovnjaka. Pokličite nas na 01 600 1530 ali nam pišite na [email protected] in pogovorili se bomo o najbolj optimalnih rešitvah za vas in vaše podjetje.
V kolikor bi želeli dobiti več informacij o spletnem nastopu vas vabimo na naše izobraževanje Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila: Anja Grahek
Deli na FacebookuDeli na Twitterju