Go to Top

Dober poslovni načrt

Vsaka ideja glede zagona lastnega podjetja se začne z načrtovanjem. Kasneje, ko stvari postanejo bolj oprijemljive in konkretne, si je treba vzeti čas za poslovni načrt. Gre za neprekinjen proces, ki se ne zaključi z izdelavo dokumenta, ampak se njegovo uresničevanje stalno preverja in po potrebi dopolnjuje.

poslovni načrtPoslovni načrt opredeli vizijo podjetja, njegovo poslanstvo in cilje ter podrobno opiše strategijo za njihovo uresničevanje. Njegov glavni namen je utemeljiti poslovno priložnost. Ker je v prvi vrsti namenjen za vaše potrebe, enostavno posnemanje drugih ne bo dovolj. Vaš pristop k njegovemu pisanje mora biti resen, saj morate strokovno oceniti obstoječo situacij in bodoče poslovne cilje.

Da bo načrt dober, naj vsebuje te elemente:

  • Povzetek
  • Predstavitev izdelka ali storitve, podjetja in panoge
  • Raziskavo in analizo trga
  • Načrt trženja
  • Organizacijo in kadre
  • Razvoj izdelka ali storitve
  • Poslovni proces
  • Terminski načrt
  • Kritična tveganja
  • Finančni načrt za naslednjih pet let
  • Pridobitev finančnih sredstev

Poslovne načrte v podjetju Data pripravljajo izkušeni in strokovno podkovani svetovalci, ki združujejo znanja s področja financ, trženja, kadrov, prava in managementa, poslovni načrt pa slogovno in slovnično izpilijo izkušeni pisci.

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja