Go to Top

Teh napak si ne smete privoščiti!

»Na napakah se učimo«, pravi star slovenski pregovor, kar velja tudi v podjetništvu. Predvsem pri ustanavljanju in začetnem vodenju podjetja so napake pogoste. Nekatere imajo večji vpliv na nadaljnje poslovanje, kot druge, prav vse pa lahko preprečimo.

Teh napak si ne smete privoščiti!

Sindrom velikega kupca

Morda se vam zdi, da je bolje imeli malo velikih strank, kakor več malih, saj je poslovanje z njimi enostavneje. Vendar s tem, ko daste veliko prednost eni od vaših strank, tvegate propad podjetja, če se ta iz kakršnega koli razloga odloči prekiniti poslovanje z vami. Vedno bodite odprti za nove stranke in tako se boste izognili ranljivosti.

Zanemarjanje analize trga

Lahko imate odlično podjetniško idejo in na njej porabite mesece dela, ko jo boste pa končno predstavili trgu, ta ne bo nikogar zanimala. Vzemite si čas in najprej ugotovite, če vaš izdelek ali storitev sploh koga zanima.

Nizke cene

Cene postavite tako visoko, da bodo še sprejete na trgu, saj boste imeli še veliko drugih stroškov pri poslovanju. Raje namenite več sredstev za promocijo vaše dejavnosti.

Izkoriščanje vsake priložnosti

Mnogi menijo, da je treba izkoristiti vsako priložnost, vendar za to nikoli ne boste imeli dovolj denarja, časa in zaposlenih. Osredotočenost na manj stvari vedno preseže profite, ki bi jih dosegli z delom na več projektih.

Enakovredno lastništvo

V poslovanju velikokrat pride do razhajanj interesov lastnikov, zato mora nekdo biti glavni, pa četudi ima le en odstotek čez 50.

Pomanjkanje kapitala

Vedno imejte dovolj kapitala za nadaljnjo rast podjetja.

Luksuz

Ni vam potrebno imeti dragega pohištva, avtomobilov in dizajna poslovnih prostorov. Na začetku je potrebno obdržati čim nižje stroške in denar nameniti za razvoj izdelkov in marketing.

Pomembno je tudi, da se držite vseh dogovorjenih rokov in obljub. Morate biti sposobni stati za vašim izdelkom in znati upravičiti njegov nakup. Ko storite napako, jo poskušajte čim prej odpraviti.

Več znanja o vodenju podjetja lahko pridobite na izobraževanju Abeceda poslovanja.

Pripravila Maja Bohar

Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumb


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja