Kako, kdaj in koliko opominov napišemo dolžniku?

Opomin je najširše uporabljana oblika komuniciranja s kupci, ki so s plačilom v zamudi. Vendar se podjetniki pogosto pritožujejo, da so neučinkoviti. Zato v nadaljevanju nekaj namigov o tem, kako lahko proces opominjanja izboljšate. Kdaj pošljemo opomin? Pisni opomin pošljemo dolžniku 7 dni po zapadlosti fakture. S pošiljanjem opominov ne smemo čakati, saj rok plačila pomeni rok, do katerega naj bi bila obveznost najkasneje poravnana.  Verjetnost, da bo račun plačan, je z vsakim pretečenim dnem manjša, zato ne smemo odlašati. nadaljuj z branjem…

Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje?

Želite pritegniti nove obiskovalce spletnega mesta, povečati spletno prodajo, poskrbeti, da bodo začeli zvoniti telefoni, ali si zagotoviti, da bodo stranke spet prišle? Danes je spletno oglaševanje najenostavnejše in cenovno najučinkovitejše oglaševanje v medijih. Zakaj izbrati Google Adwords oglaševanje? S spletnim oglaševanjem na Google iskalniku in Display prikaznem omrežju lahko dosežete prav vse vaše potencialne stranke. Postanite prepoznavni z Google AdWords oglaševanjem Google AdWords oglaševanje je trenutno najučinkovitejše oglaševanje na spletu. Izkorišča tako prednosti Google iskalnika, analitike, remarketinga, Google iskalnega omrežja nadaljuj z branjem…

Želite črpati EU sredstva, pa ne veste, kje poiskati informacije?

V Evropski uniji so na voljo različna povratna in nepovratna sredstva za podjetja in podjetnike vseh velikosti in iz različnih sektorjev. Vendar pa še vedno mnogo slovenskih podjetnikov ne ve, za katere investicije je mogoče pridobiti nepovratna sredstva, kje dobiti potrebne informacije o aktualnih razpisih in kako se lotiti prijave na razpise. Prva evropska sredstva malim podjetjem še pred poletjem? Za vas smo pripravili seznam institucij, kjer lahko dobite vse potrebne informacije o razpisih: Financiranje podjetij EU: Banke in tvegani kapital Interreg nadaljuj z branjem…

Zavod se bo v letu 2015 še intenzivneje posvetil delodajalcem

Zavod za zaposlovanje ima kot osrednja ustanova na trgu dela odločilno vlogo pri zmanjševanju posledic brezposelnosti in odpravljanju neskladij na trgu dela.  Letos se bo tako Zavod še intenzivneje posvetil delodajalcem in njihovim združenjem. Oblikovali bodo tako imenovane “tailor made” programe, ki bodo po meri delodajalcev in bodo odgovorili njihovim potrebam na trgu dela. V letu 2015 se ne bodo posvečali le mladim, temveč tudi drugim uporabnikom Zavoda, še posebej najranljivejšim skupinam brezposelnim, kot so dolgotrajno brezposelni, starejši, brez izobrazbe. nadaljuj z branjem…

Želite poslovati na srbskem trgu?

Razmišljate o razširitvi svojega poslovanja na srbski trg? Slovenski podjetniki imajo veliko potencialnih prednosti za razširitev posla v Srbijo, saj se zaradi poznavanja njihovih razmer, poslovnih navad in običajev ter navzočnosti na teh trgih že v preteklosti, tam dobro počutijo. Podatka, da je Srbija druga največja prejemnica slovenskih investicij in da največ slovenskih podjetij v tujini deluje prav na srbskem trgu, nam pove, da se slovenski podjetniki tam počutijo dobro. V kolikor iščete pomoč pri vstopu na srbski trg vam lahko nadaljuj z branjem…

Davčne blagajne obvezne od 1.oktobra?

Ministrstvo za finance je objavilo predlog zakona o davčnih blagajnah, a pod naslovom Predlog zakona o potrjevanju računov. Predlog zakona bo v javni obravnavi do 20. marca in predvideva uvedbo tako imenovanega on-line sistema davčnih blagajn, kakor je v akcijskem načrtu predvidela delovna skupina. Od kdaj bodo obvezne davčne blagajne? Po predlogu ministrstva bo zakon začel veljati naslednji dan po objavi v uradnem listu, potrjevanje računov pa bo obvezno za račune, izdane od vključno 1. oktobra 2015 dalje. Katere so nadaljuj z branjem…

Scroll to Top