Go to Top

Ocene kupcev – kako pomembne so?

Nedavna raziskava, ki jo natančneje predstavljajo na Shopper’s Mind – sMind, je preverjala, kako sodobni potrošniki uporabljajo mnenja in ocene kupcev (angl. reviews) v nakupnem procesu na spletu. Več kot 1000 anketiranih potrošnikov je razkrilo, kako te vsebine vplivajo na njihovo odločitev, kaj in kje bodo kupili.

izobraževanje

Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo

Kako spraviti vašo idejo v uspešen poslovni koncept?

Več informacij

Pri spletnem nakupovanju, pri katerem potrošniki nimajo fizičnega stika z izdelkom, mnenja drugih kupcev oziroma ocene kupcev bistveno vplivajo na odločitev za nakup. Skoraj 9 od 10 vprašanih je povedalo, da pri spletnem nakupovanju vsaj občasno preverijo mnenja.

Potrošniki želijo vedeti, kakšne izkušnje imajo drugi kupci z izdelki, storitvami in spletno trgovino v celoti. Če imate spletno trgovino torej poskrbite, da potrošniki lahko v vseh korakih do zaključka nakupa enostavno in hitro najdejo vse potrebne informacije, tudi ocene kupcev.

Prijava na izobraževanje

Kaj morajo mnenja in ocene kupcev vsebovati?

Najpomembnejši dejavnik pri spremljanju mnenj kupcev na spletu je skupna ocena, na primer 4 od 5 zvezdic. Gre namreč za zelo enostaven in jedrnat prikaz izkušnje s posamezno trgovino ali izdelkom, ugotavljajo na Shopper’s Mind – sMind.

Za pomemben dejavnik se je izkazala tudi pogostost objavljanja mnenj. Kar 20 odstotkov vprašanih je namreč razkrilo, da so pri spremljanju mnenj najbolj pozorni na frekvenco objavljanja, za enak delež potrošnikov pa je najbolj relevantno število mnenj.

Poleg tega je potrošnikom pomembno, da podjetje izdelek ali storitev dostavi pravočasno ter da ohranja stik s kupci, še posebej v primeru negativnih mnenj. 68 odstotkov vprašanih je pri branju mnenj pozornih na hitrost dostave, 4 od 5 pa je pomembno, da se trgovec odzove na negativne izkušnje kupcev.

Prijava na izobraževanje

ocene kupcev

Kdaj potrošniki iščejo ocene kupcev?

Kar petina vprašanih potrošnikov prebira mnenja in ocene kupcev pred obiskom spletne trgovine, torej preden so dejansko v nakupnem procesu. Četrtina išče te vsebine takoj, ko obiščejo spletno trgovino in preden se lotijo nakupovanja. Skoraj polovica je povedala, da berejo mnenja, medtem ko pregledujejo ponudbo v spletni trgovini in tik preden dodajo izdelke v košarico – torej, ko so že v zaključni fazi nakupnega procesa, še pišejo na Shopper’s Mind – sMind.

Prijava na izobraževanje

Morda vas zanima tudi:

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja