Komunikacija na delovnem mestu in v našem zasebnem življenju
Komunikacija na delovnem mestu in samo komuniciranje je sestavni del našega življenja. Predvsem na delovnem mestu moramo biti v stiku z različnimi ljudmi, medosebni odnosi in uspešnost komuniciranja pa vplivajo tudi na uspeh podjetja oziroma organizacije. Pomembno je torej, da se znamo drug drugemu prilagajati, da znamo poslušati in sprejemati kompromise. Vse to prispeva h kakovostnejšim odnosom, boljši komunikaciji in posledično tudi k uspešnemu poslovanju. Ker pa se prebivalstvo stara, je komunikacija na delovnem mestu izpostavljena novim izzivom. Kako naj mladi in malo manj mladi uspešno sodelujejo med seboj?
Medgeneracijska komunikacija na delovnem mestu: Kako jo izboljšati?
Trener mehkih veščin in coach Miha Bavec bo na 10. Dnevih podjetništva spregovoril o tem, kakšna je medgeneracijska komunikacija na delovnem mestu. Govoril bo o vrednotah, potrebah, osebnostnih vzorcih, ki so jih predstavniki različnih starostnih skupin pridobili z vzgojo, o vzrokih za nerazumevanje med generacijami ter o vzrokih za nezmožnost sodelovanja. S tem je namreč povezana tudi izbira sloga vodenja, kako se na te situacije odzivati in kako ravnati.
Zaposlovanje starejših je lahko prednost in povod da se izboljša komunikacija na delovnem mestu
Na Zavodu RS za zaposlovanje opažajo, da delodajalci premalokrat prepoznajo prednosti večgeneracijskega okolja in zanemarjajo vpliv izkušenj in znanja, ki ga lahko doprinese zaposlovanje starejših. Prav to lahko pozitivno vpliva na konkurenčnost podjetja. Zaposlovanje starejših v delovno okolje namreč prinaša modrost, izkušnje in umirjenost, poudarjajo na zavodu.
Ostanite na tekočem: Prijavite se na e-novice
Prav zaradi staranja prebivalstva imajo lahko delodajalci, ki se odločijo za zaposlovanje starejših, na voljo tudi nekatere ugodnosti. Sem spadajo predvsem različne denarne spodbude za zaposlovanje starejših. Denimo javna dela, usposabljanje na delovnem mestu, subvencije za zaposlovanje starejših od 55 let … Seveda pa morajo delodajalci ustrezno poskrbeti tudi za dobre odnose med mlajšimi in starejšimi zaposlenimi.