Vse več ljudi se odloča za spletno nakupovanje, tudi pri tujih spletnih prodajalcih. To ni presenečenje, saj je tovrsten način nakupovanja udoben in enostaven. Nakup se lahko opravi kadarkoli, ena izmed prednosti pa je gotovo tudi pestrejša izbira izdelkov in nižje cene, kot jih nudijo domači prodajalci. Kakšna pa bo potrošnja oziroma kakšno bo spletno nakupovanje čez 10 let?
Če imate podjetje in prodajate prek spleta, ali pa o ustanovitvi podjetja šele razmišljate, ne smete spregledati 6 ključnih trendov spletne prodaje, ki bodo zaznamovali letošnje in najverjetneje tudi prihajajoča leta.
Če vas natančneje zanima registracija s.p. ali d.o.o. ter spletna trgovina, vas vabimo na naši brezplačni izobraževanji:
Individualno pa vam pri vzpostavitvi spletne trgovine lahko svetujejo tudi naši marketinški in pravni strokovnjaki.
Slovenci in nakupovanje prek spleta
Tudi v Sloveniji je nakupovanje prek spleta vse bolj priljubljeno, kaže raziskava Statističnega urada.
Najpogosteje na ta način Slovenci naročajo oblačila in obutev, v zadnjem času tudi računalniško in drugo elektronsko opremo. Za spletni nakup pa v povprečju odštejejo med 100 in 500 evri.
Glede na to, da v večini primerov pri spletnem nakupovanju kupec nima neposrednega stika s prodajalcem in blaga pred nakupom ne more preveriti, so kupci pri naročanju iz drugih držav previdnejši. A tudi to se bo z leti popolnoma spremenilo, so prepričani strokovnjaki.
Kakšna bo potrošnja čez 10 let?
Digitalizacija poteka izjemno hitro, zato težko ugibamo, kakšna bo potrošnja čez 10 let. Kaj nakazujejo trendi, natančneje pišejo na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
“Človek bo še vedno trošil, na kakšen način bo prihajal v stik z dobrinami in digitalnimi produkti, pa je izredno zanimiva vizija. Za odgovor je potrebno združiti kar nekaj smeri – to ni samo vprašanje tehnologije v trgovini, je tudi vprašanje razvoja tehnologije na področju distribucije, ki takoj posega v razvoj tehnologije na področju mobilnosti, potem je tu še razvoj optimizacije na nivoju energetike in podobno, je povedal Darko Dujič, direktor podjetja Ceneje in Shopper’s Mind.
“Podjetja konvergirajo v smer, da bi obvladala življenje potrošnikov. Kaj to pomeni? Ko govorimo o domačih asistentih, smo že praktično pri Orwellu. To so vaši osebni asistenti za nakupovanje, ideje za družabno življenje itd. Na tem področju se lahko še marsikaj zgodi in zagotovo gre razvoj v to smer. Potrošništvo se ne bo zmanjšalo, temveč povečalo, morda pa bo malce bolj enostavno. Ljudje bodo preprosto vnesli svoje želje, da bodo dobili še več rešitev in informacij, kako preživljati svoj čas.”
Deli na FacebookuDeli na Twitterju