Go to Top

Kakšna je zmagovalna strategija podjetja?

Zmagovalna strategija podjetjaPriprava poslovne strategije je za podjetje izrednega pomena. Tudi zato, ker v tem procesu lahko preučimo različne možnosti nadaljnjega razvoja. Ljudje si predstavljajo strategijo kot načrt, obsežen in dolg dokument. Strategija mora biti preprosta in zato učinkovita.

Ker živimo v hitro spreminjajočem se svetu, veliko ljudi misli, da ne potrebuje strategije ali celo, da ni možna. Ravno nasprotno – v času hitrih sprememb je razmišljanje, kje in kako bomo delovali še toliko pomembnejše.

Jasnost cilja

Postavite si jasen in merljiv cilj. Le če boste natančni glede svojih ciljev in namenov, se boste sposobni pametno odločati v tekmovalnem okolju in sprejemati ustrezne odločitve. V strategijah pogosto najdemo zapis, da se bo podjetje osredotočalo na svoje stranke. Kdo točno v podjetju se bo osredotočal in na kakšen način?

Zastavite si pet vprašanjstrategija podjetja

Kje lahko zmagamo, kje bomo delovali, kako bomo zmagali, kakšne sposobnosti potrebujemo in kateri menedžerski procesi so za to potrebni.  Odgovor na teh pet vprašanj je strategija podjetja.

Eno najpomembnejših vprašanj je, na katerem področju želite delovati. Organizacija oziroma podjetje se mora odločiti, katere stvari bo počela. Odločiti se mora da bo drugačna, edinstvena in tako izstopala iz množice. Ne morete početi vseh stvari, sicer boste izgubili fokus.

Kako zmagati? Kljub temu, da so kavarne Starbucksa na vsakem vogalu, po svetu jih je okoli 20 tisoč, so zmagali. Ponudili so nekaj novega, nekaj edinstvenega. Ljudje so za dodano vrednost pripravljeni plačati več.

Razlika med uspešno in neuspešno strategijo

Večina strategij, ki je dobrih na papirju, uspe na trgu. Dobre strategije vsebujejo natančno definirane cilje in postopke, potrebne za njihovo dosego. Obstaja pa veliko strategij, za katere avtorji menijo, da so dobre in so nanje zelo ponosni, a se skozi oči strokovnjaka že na prvi pogled vidi, da iz njih ne bo ničesar dobrega. Zelo pogosto so le abstraktne izjave o namerah in željah. Po pravilu nato za njihov neuspeh krivimo slabo implementacijo.

Strategija podjetja mora vsebovati tudi načrt, kako pridobiti in zadržati kupca. Prijavite se na naš brezplačen seminar Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt in spoznajte orodja, s katerimi si lahko pomagate pri uspešnem nagovoru vaših potencialnih strank.

Pripravil: Boštjan Kop


Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja