Go to Top

Boste poslovali z gotovino? Privarčujte z uporabo FURS-ove brezplačne aplikacije Mini blagajna

Mini blagajna se uporablja v primeru gotovinskega poslovanja

Od 2. januarja 2016 je zahtevana uporaba davčne blagajne ob gotovinskem plačilu blaga ali storitve – torej v primeru plačila z bankovci, kovanci, plačilno kartico ali s čekom. Tako mora zavezanec v tem primeru izdati račun prek elektronske naprave, ki izpolnjuje predpisane pogoje in omogoča izvedbo postopka potrjevanja računa, in ga izročiti kupcu blaga oz. naročniku storitve. To lahko uredite preko aplikacije Mini blagajna ali katere druge oblike davčne blagajne pri katerem od ponudnikov. Mini blagajna predstavlja brezplačno in ekonomično rešitev za vse, ki razmišljate o ustanovitvi podjetja.

Informativni izračun dohodnine

Mini blagajna in hkrati vezana knjiga računov

V primeru manjšega števila izdanih računov, kjer se storitev ali izdelek plača z gotovino, je od 1.1.2018 dalje omogočena trajna možnost izbire uporabe vezane knjige računov za izdajanje računov izven poslovnih prostorov (npr. na tržnici). Zavezanec, ki uporablja tako, vezano knjigo računov, mora davčnemu organu prek elektronske povezave poslati podatke o računih, izdanih z uporabo vezane knjige računov. To mora storiti do 10. dne v mesecu, ki sledi mesecu, v katerem je bil račun izdan. To lahko potemtakem stori tudi z uporabo Mini blagajne.

Želite registrirati s.p.?

Dostop do mini blagajne si uredite tako da…

Mini blagajna je brezplačna spletna aplikacija, ki jo omogoča FURS. Dostop do aplikacije lahko najdete tudi na FURS-ovi spletni strani. Uporaba je mogoča po začetni registraciji in to z uporabo namenskega digitalnega potrdila. Namensko digitalno potrdilo pridobite na podlagi vloge, ki jo najdete na spletni strani e-davkov. Poleg tega bo potrebno Finančni upravi sporočiti podatke o poslovnih prostorih in sprejeti primerne akte povezane s tem.

Pravni nasvet

Mini blagajna se lahko uporablja na računalniku, prenosnem računalniku ali celo tablici. Mini blagajna omogoča tudi tiskanje računov, kot tudi shranjevanje v ».pdf« obliki.

Želim se prijaviti na e-novice

Se vam zdi izdajanje računov komplicirano… razmislite o ponudbi našega računovodskega servisa!

Potrebujete računovodsko svetovanje? Rezervirajte si termin na 01 600 1530 ali zahtevajte ponudbo!

Digitalno potrjevanje računov in uporaba mini blagajne najverjetneje ni kaj več kot mačji kašelj v večji sliki podjetniške izkušnje.

Pravna podlaga

  • Zakona o davčnem postopku (ZDavP-2)
  • Pravilnik o izvajanju Zakona o davčnem potrjevanju računov

 

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja