Go to Top

Marketing kot dejavnost vašega podjetja

Marketing managerji so poleg managerjev prodaje, v večini raziskav, najbolj iskan kader že večji del desetletja. Zakaj se ne bi podali na to pot z ustanovitvijo lastnega podjetja, ki bi se ukvarjalo z marketingom in povezanimi aktivnostmi? Predstavljamo vam dejavnosti, ki so povezane z marketingom, marketingu sorodnim svetovanjem in podporne dejavnosti.

izobraževanje

Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja

Bi radi tudi vi začeli svojo poslovno pot? Vas zanima, kako poteka registracija podjetja?

Več informacij

Kaj vse je marketing?

Marketing oziroma trženje je pojem, ki ga je Ameriško združenje AMA – American Marketing Association definiralo kot »… aktivnost, niz institucij in procesov za ustvarjanje, komuniciranje, posredovanje in izmenjavo ponudb, ki imajo vrednost za porabnike, kupce, partnerje in celotno skupnost«. Samo po sebi vključuje širok spekter aktivnosti, ki so skupaj usmerjene in vodene k skupnem cilju. Tako je tudi z naborom dejavnosti, ki bi jih registriralo podjetje iz področja »marketinga«, saj bi vključevalo širok nabor dejavnosti in aktivnosti.

Kam za registracijo podjetja?

Registriranje podjetja kot sta s. p. in d. o. o. je brezplačno na vseh VEM točkah, tudi na Dati. Tako z osebno izkaznico v žepu in z osebno davčno številko lahko vsak registrira svoje podjetje. Poleg imena podjetja pa mora imeti tudi v mislih, s katero dejavnostjo se bo ukvarjal. Marketing oziroma trženje je dejansko skupek različnih dejavnosti, saj je marketing tako ali tako bolj interdisciplinarna veda.

Ob sami registraciji podjetja lahko navedete več dejavnosti, ki bi jih v vaši situaciji opravljali in ki so povezane z marketingom. To lahko obsega stike z javnostmi, priprava oglasov … V kolikor imate dodatna vprašanja, se lahko udeležite našega brezplačnega skupinskega svetovanja, kjer razložimo postopek ustanovitve podjetja in odgovarjamo na morebitne nejasnosti pred začetkom poslovanja.

Prijava na izobraževanje

Če želite svoje podjetje registrirati pri nas, nam pišite na naslov data@data.si ali nas pokličite na telefonsko številko 01 6001 530 in rezervirajte svoj termin.

Marketing in dejavnost oglaševalskih agencij

marketingV podrazredu Standardne klasifikacije dejavnosti (2008) je »dejavnost oglaševalskih agencij (73.110)« zaokrožena v celoto, kot skupek oglaševalskih storitev, svetovanja ter kreacijo in izdelavo oglaševalskega gradiva. Tako so zajete tudi snovanje in izdelava oglaševalskih akcij, ne glede na medij (po časopisih, revijah, radiu, televiziji, internetu), prostor ali instrument. Vključuje tudi načrtovanje stojnic in drugih razstavnih mest, kot tudi promocijske aktivnosti in  dejavnosti promotorjev in oglaševanje z neposredno pošto. »Dejavnost oglaševalskih agencij (73.110)« vključuje tudi svetovanje s področja oglaševanja.

Marketing in posredovanje oglaševalskega prostora

Dejavnost »Posredovanje oglaševalskega prostora (73.120)« zajema posredovanje oglaševalskega prostora ali časa različnih medijev.

Marketing in dejavnost stikov z javnostjo

»Dejavnost stikov z javnostjo  (70.210)« vključuje svetovanje, usmerjanje in operativno pomoč podjetjem in drugim organizacijam pri stikih z javnostmi.

Marketing in raziskovanje trga ter javnega mnenja

Po Standardni klasifikaciji dejavnosti je to zajeto znotraj podskupine »Raziskovanje trga in javnega mnenja (73.200)« in obsega preučevanje tržnega potenciala, sprejemanja in poznavanja izdelkov pri potrošnikih in nakupnega obnašanja potrošnikov.

Prijava na izobraževanje

Marketing in drugo podjetniško ter poslovno svetovanje

Dejavnost »Drugo podjetniško in poslovno svetovanje (70.220)« obsega sicer široko paleto svetovalnih storitev, večina pa je jih je tesno povezana z marketingom oziroma trženjem. Tako ta dejavnost vključuje svetovanje s področja tržne in kadrovske politike, pomoč pri planiranju ter organizaciji dela.

Marketing in obdelava podatkov

Dejavnost »Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti (63.110)«  dodajo vsi, ki bodo za naročnika izvajali računalniško obdelavo in izpis podatkov, na primer tudi statističnih.

Tudi druge dejavnosti

Obstajajo še druge dejavnosti, kot je denimo raziskovalna dejavnost, ki jih lahko podjetnik registrira. Seveda odvisno od tega, katere storitve bo nudil svojim naročnikom. Več o tem, katere dejavnosti registrirati, si lahko preberete v prispevkih Skd – ni potrebno, da se mučite sami! in Registracija dejavnosti na točki VEM.

Prijava na izobraževanje

Avtor besedila je Rok Gros, uni. dipl. ekon., Data d. o. o.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja