Go to Top

Za visoko število zapuščenih košaric v spletni trgovini je kriva distrakcija potrošnika

Imate spletno trgovino in se sprašujete, kako priti do tega, da bo število zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini čim nižje? Na portalu Shopper’s Mind – sMind navajajo nekatere razloge, zaradi česar do tega prihaja, dotaknili pa so se tudi predlogov za izboljšanje.

Stopnja zapuščanja košarice pomeni kvoto obiskovalcev vaše spletne stran, ki spletno košarico, preden opravijo nakup, zapustijo. Izračunate jo tako, da število nezaključenih nakupov delite s številom vseh pričetih nakupov. Upošteva se torej razmerje med tistimi, ki so izdelek dodali v košarico in niso zaključili nakupa, ter vsemi, ki so pričeli nakupni proces. Nižje število pomeni boljši rezultat, pišejo na portalu Shopper’s Mind – sMind.

izobraževanje

Skupinsko svetovanje pred registracijo podjetja

Ste v nizkem štartu pred registracijo podjetja in boste za svojo dejavnost imeli tudi spletno trgovino? Brezplačno odgovarjamo tudi na vsa vaša vprašanja, ki se vam postavljajo v zvezi z ustanovitvijo podjetja ali registracijo statusa samostojnega podjetnika!

Več informacij

Razlogi, da je število zapuščenih košaric visoko

Lansko leto je bil glavni razlog za zapuščanje spletne košarice motnja pozornosti potrošnika v nakupnem procesu.

Med druge razloge navajajo tudi distrakcijo potrošnika v nakupnem procesu, nejasno politiko glede vračila izdelkov, nezmožnost dodajanja izdelkov v košarico zaradi pozabljenega uporabniškega imena ali gesla, odločitev potrošnika za nakup v fizični trgovini ter pomanjkanje ustreznih mednarodnih plačilnih metod in načinov dostave.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Število zapuščenih košaric v spletni trgoviniKako je lahko število zapuščenih košaric nižje?

  1. Poenostavite obrazce v vaši spletni trgovini, saj noben obiskovalec ne mara dolgotrajnega izpolnjevanja obrazcev in odgovarjanja na nepomembna vprašanja.
  2. Skrajšajte postopek dodajanja izdelkov v košarico.
  3. Bodite iskreni glede končnega stroška dostave in ne obveščajte o dodatnih stroških šele v zadnjih korakih naročila.
  4. Uporabite indikatorje napredka, ki potrošniku jasno sporočajo, kako daleč v postopku naročila je in koliko časa bo še potreboval.
  5. Jasno izpostavite vaše kontaktne podatke. Če vas potencialni kupci ne najdejo, jim ne morete pomagati.

Prijava na brezplačno izobraževanje

Praktični napotki za znižanje števila zapuščenih košaric

Na portalu Shopper’s Mind – sMind svetujejo, da uporabite metodo avtomatiziranih e-sporočil, ki spadajo v t. i. marketing automation.

Vsakemu obiskovalcu, ki v vaši spletni trgovini, v košarici odloži oziroma shrani izdelek in nato zapusti vašo trgovino, lahko čez nekaj časa pošljete avtomatizirano sporočilo, ki vsebuje poziv k nakupu. Odziv bo večji, če bo sporočilo vključevalo kanček sproščenost. Lahko sestavite tudi zaporedna avtomatizirana sporočila, ki stopnjujejo »napetost«, ter s tem obiskovalca usmerjate h končni odločitvi za nakup, še pišejo na portalu. V prvem sporočilu lahko na primer začnete z »Vam je izdelek padel iz košarice? Pobrali smo ga, da ga lahko še danes kupite :)«. V teh sporočilih uporabite t. i. »call to action« nagovore, so še dodali na Shopper’s Mind – sMind.

To so razlogi, da je število zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini visoko!

Klikni in deli

Ali ste vedeli …

  • … da majo srednje velika podjetja manj zapuščenih košaric?
  • … je pri ženski in moški modi stopnja zapuščanja košarice 50 odstotka, pri modni obutvi pa je ta za 3 odstotne točke višja?
  • … da je bila po podatkih poročila, ki ga spletna stran navaja, stopnja zapuščanja košarice najnižja pri prehranskih izdelkih, najvišja pa v kategoriji za urejanje doma in vrta?

Prijava na brezplačno izobraževanje

Vir: Shopper’s Mind – sMind

Tudi poleti lahko ustanovite podjetje! Registracija podjetja na VEM točki DATA je brezplačna, hitra in enostavna. Svoj termin si lahko zagotovite na [email protected] ali na telefonu 01 600 1530.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja