Je vaša spletna stran prilagojena mobilnim napravam? Sodoben potrošnik namreč svoj mobilni telefon v povprečju pogleda 150-krat na dan. Spletne strani, na katerih predstavljate vaše podjetje in morebiti tudi prodajate svoje izdelke oziroma storitve, morajo zato biti dobro prilagojene mobilnim napravam.
izobraževanje
Zasluži denar s svojim hobijem ali idejo
Imate podjetniško idejo? Ne veste, če bo uspešna na trgu?
Več informacijPametni telefoni so postali del našega vsakdana in obenem glavne naprave, preko katerih dostopamo do spleta. Podatki Googlove raziskave Consumer Barometer 2016, ki je bila opravljena na reprezentativnem vzorcu populacije nad 16 let, kažejo, da v Sloveniji pametni mobilni telefon uporablja že 63 odstotkov ljudi.
Že bežen pogled na okolico nas nam jasno pove, da imamo telefone vseskozi v rokah. Raziskave so pokazale, da nanj pogledamo 150-krat na dan. Na Shopper’s Mind razlagajo, da gre za t. i. mikro trenutke, ko ljudje iščemo informacije, kam na dopust, kje je najbližja restavracija ali kakšna je ponudba izdelka, ki ga želimo kupiti. Če torej svoje izdelke ali storitve prodajate na spletu, morate potrošnika nagovoriti v pravem mikro trenutku. Le tako bo videl vašo ponudbo.
Spletna stran mora biti prilagojena mobilcem
Raziskava spletnega nakupovanja Shopper’s Mind Slovenija 2016 je še bolj poglobljeno proučevala uporabo različnih naprav v prednakupnem procesu.
Lani je tako v fazi raziskovanja informacije o izdelkih na mobilnih napravah (pametnem telefonu ali tablici) iskalo že skoraj 40 odstotkov slovenskih uporabnikov spleta, samo na pametnih telefonih kar četrtino več kot v letu 2015. Tudi Googlova raziskava potrjuje, da so pametni telefoni postali ključna naprava za raziskovanje ponudb.
Čeprav je osebni računalnik še vedno glavna naprava za zaključek spletnega nakupa, vpliv mobilnih naprav narašča tudi v tej fazi. Uporabi pametnih telefonov za zaključek nakupa je najbolj naklonjena populacija, ki na spletu intenzivno nakupuje in je tudi sicer bolj zaupljiva do tega prodajnega kanala – med temi jih je zadnji spletni nakup na pametnem telefonu opravilo že 12 odstotkov.
Ste še vedno med petino spletnih trgovcev brez mobilne spletne strani?
Podatki analize tehnične skladnosti trgovin s standardi varnega nakupovanja na spletu, ki so jo na Shopper’s Mind izvedli v okviru tekmovanja Spletni trgovec leta 2016, so pokazali, da je spletna stran 8 od 10 slovenskih spletnih trgovin prilagojena mobilnim napravam.
Morda vas zanima tudi: