S Finančne uprave RS (Furs) sporočajo, da bo odslej potekal nov način podpisovanja dokumentov. Odslej se bodo dokumenti Furs, ki se izdelajo in podpišejo v elektronski obliki, tiskali in pošiljali davčnim zavezancem kot kopija dokumenta.
izobraževanje
To pomeni, da se takšni dokumenti ne bodo več lastnoročno podpisovali. Fizični prepis dokumenta ima odslej enako dokazno vrednost kot izvirnik v elektronski obliki, sporočajo s Fursa.
Do 31. decembra 2016 so se uporabljala pravila, da se odločbe strankam in drugim udeležencem vročajo v izvirniku. S prehodom na celovito elektronsko poslovanje je takšna norma predstavljala oviro, saj je bilo potrebno dokumente, ki so bili izdelani v elektronski obliki in so se vročali v papirni obliki, natisniti in lastnoročno podpisati, še pišejo.
Furs bo večino dokumentov izdela in podpiše v elektronski obliki, zato jih bo po novem vročala:
- v elektronskem izvirniku (npr. prek portala eDavki) ali
- v fizičnem prepisu (npr. prek pošte).
Dokler je elektronsko podpisan dokument v elektronski obliki, lahko kdorkoli preveri veljavnost elektronskega podpisa v skladu s postopkom preverjanja veljavnosti elektronskega dokumenta.
Potrebujete finančno svetovanje?
Obrnite se na naše strokovnjake.
Za ponudbo pokličite na 01 600 15 30 ali pišite na [email protected].
Če pa zavezanec razpolaga s fizičnim prepisom elektronskega dokumenta (kopija dokumenta) in želi preveriti njegovo istovetnost z izvirnim elektronskim dokumentom, je potrebno na Furs vložiti Zahtevek za pridobitev informacije o istovetnosti dokumenta z elektronskim izvirnikom.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju