V dveh dneh je na stole Tehnološkega parka v Ljubljani na 10. Dnevih podjetništva sedlo več kot 300 podjetnikov, bodočih podjetnikov in študentov.
14. in 15. novembra 2017 sta že deseto leto zapovrstjo podjetje Data in Tehnološki park Ljubljana organizirala Dneve podjetništva. V dveh dneh smo letos pripravili devet predavanj, dve okrogli mizi in en pogovor.
Predavanja so bila zaznamovana s pogledom v prihodnost, zakonodajnimi spremembami in znanji, ki bodo podjetjem pomagala pri razvoju v obdobju gospodarske rasti.
V prispevku 10. Dnevi podjetništva 2017: Pogled v prihodnost si lahko preberete, kaj se je dogajalo prvi dan.
Drugi dan na 10. Dnevih podjetništva: Prihodnost je digitalna
Po novostih v FinTech industriji smo drugi dan namenili tudi razvoju mednarodne trgovine. Igor Panjan iz podjetja SmartPa, bolj znanem po znamki Datafy, je tako med drugim opozoril: »Če narediš 100 klicev potencialnih strank na dan, skleneš posel z eno. Pridobivanje strank je drago, zato je potrebno najti najefektivnejši način za vase produkte.«
Eden od takih je vzpostavitev učinkovite spletne strani. Direktor podjetja ENKI Jaka Lenardič je izpostavil, da se je potrebno ob pripravi spletne strani ukvarjati s strategijo in ne zgolj z grafiko: »Najprej začnemo z močno analizo in analitiko. Sestaviti je treba močan brief, močan poslovni načrt, ki ti pomaga definirati tako cilje, kot tudi pot do njih.« Bodočim podjetnikom je položil na srce: »Povprečje danes ni več dovolj. Bodimo pogumni in premikajmo meje.«
Drugi dan tudi druga okrogla miza
Na drugi okrogli mizi v sklopu 10. Dnevov podjetništva so sogovorniki spregovorili o Erasmusu za mlade podjetnike, ko novi podjetniki potujejo k izkušenemu podjetniku v drugo državo Evropske unije in se pri njem usposabljajo od enega do šest mesecev. Mlademu podjetniku omogoča izmenjavo izkušenj ter mu olajša dostop do novih trgov. V programu sodelujejo podjetniki gostitelji, ki imajo podjetja starejša od treh let, ter bodoči podjetniki in mladi podjetniki, katerih podjetja niso starejša od treh let.
Na zadnjem predavanju pa se je zbrala množica udeležencev, ki so želeli prisluhniti novostim v digitalnem marketingu in pregledati top trende do leta 2020. Gal Kočar iz podjetja Goclick je opozoril, da bodo svetu vladali mobilci, podjetniki pa morajo pri pripravi svojih vsebin upoštevati, da bo konzumiranje teh vsebin potekalo na drugačen način. Sporočila morajo biti kratka in jedrnata, video mora biti postavljen pokončno zaradi usmeritve mobilnih telefonov, obvezno pa morajo imeti tudi podnapise, saj se na Facebooku videi običajno predvajajo brez zvoka.
Hvala vsem, ki ste prišli v TP LJ
Zahvaljujemo se vsem, ki so se odločili priti v Tehnološki park Ljubljana in skupaj z nami nabirati nova podjetniška znanja.
Kogar zanima podjetniško izobraževanje tudi sicer, v podjetju Data d. o. o. čez vse leto organiziramo predavanja in delavnice v manjših skupinah. Lepo vabljeni v naš izobraževalni center!
Deli na FacebookuDeli na Twitterju