Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

Nasveti za izboljšanje prodaje v podjetju

Data d.o.o. čas branja 1min 5s

Potrošniki kupujejo izdelek ali storitev, ker s tem zadovoljijo svojo potrebo. V kolikor stranko prepričate v ta »občutek« da izdelek oz. storitev potrebuje še preden pozna njene koristi, ste zadeli točno v »sredino« dobre prodaje. Da boste podjetniški cilj lažje dosegli, vam podajamo nekaj praktičnih nasvetov: Združite čustva in logiko Nadaljuj z branjem

Refundacija bolniške

Data d.o.o. čas branja 0min 35s

Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije je na svojih spletnih straneh objavil Obvestilo za delodajalce, ki se nanaša na spremembe, ki jih prinaša nov Zakon o uravnoteženju javnih financ. Zakon za uravnoteženje javnih financ med drugim spreminja tudi odmerni odstotek za izračun nadomestila plače za prvih 90 koledarskih dni izplačila nadomestila Nadaljuj z branjem

Kaj lahko storim, če je na mojem objektu prijavilo naslov podjetje, ki ga sploh ne poznam?

Data d.o.o. čas branja 0min 50s

Lastnik objekta lahko na podlagi Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (ZFPPIPP, Uradni list RS, št. 126/2007) pri pristojnem sodišču, na območju katerega ima pravna oseba svoj sedež in ki je pristojno za odločanje o vpisih podatkov o tej pravni osebi v sodni register, predlaga začetek Nadaljuj z branjem

Nasveti za vzdrževanje likvidnosti

Data d.o.o. čas branja 2min 20s

»Cash flow cushion« je rezerva, ki nas bo v hudih časih lahko ohranjala na likvidni strani. Tako kot želi imeti vsak posameznik v privatnem življenju določeno količino denarja v t.i. »rezervi«, mora tudi podjetje oblikovati in vzdrževati likvidna sredstva za krizne čase (najbolje denar). Višek denarja na TRR, naj bi Nadaljuj z branjem

Nekaj nasvetov za pridobitev novih kupcev

Data d.o.o. čas branja 1min 20s

Nasveta za najboljšo prodajo izdelka ali storitve v vašem podjetju žal ni, tako, kot ne obstaja idealen nasvet za shujševalno dieto. Dobro je, da se poslužujete različnih tehnik »privabljanja« vaših strank. Podajamo vam nekaj nasvetov, kako se tega lotiti v vašem podjetju: Pošiljanje e- pošte ciljnim strankam preko posrednikov Določena Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si