Go to Top

Podjetniške novice

Aktualne novice

PSPN matrika

Data d.o.o. čas branja 1min 15s
link icon

Kratica PSPN predstavlja prednosti, slabosti, priložnosti ter nevarnosti. Kako se lotiti analize PSPN in kaj pomenijo rezultati? Prva dva aspekta matrike se nanašata na notranje dejavnike, druga dva pa na zunanje. Pri prvih imamo tako vpliv, da se prilagodimo in razvijemo ponudbo glede na rezultate, medtem ko na zunanja dejavnika Nadaljuj z branjem

Vitko podjetništvo

Data d.o.o. čas branja 0min 45s
link icon

Izraz, ki ga v zadnjem času srečujemo pogosto, vendar o njem vemo še premalo. Vitko podjetništvo (ali lean start-up, se v "originalu" imenuje tak tip podjetja) racionalen pristop, ki je svoje ime dobil po filozofiji vitke proizvodnje. Razvilo ga je poslovodstvo podjetja Toyota. Najpomembnejši del vitkega podjetništva je znanstvena metoda presoje, Nadaljuj z branjem

So vaše elektronske kampanje uspešne?

Data d.o.o. čas branja 0min 50s
link icon

En del spletnega marketinga zagotovo zavzemajo e-novice. Kako pa lahko veste, da je vaš marketing preko e-novic uspešen? Vsakdo, ki se ukvarja s pošiljanjem e-novic, se znajde v precepu, na kakšen način sestaviti e-poštno kampanjo, da bo le ta čim bolj uspešna. Žal velika večina pošte ostane neodprte, ali pa Nadaljuj z branjem

Opredelite trženjske cilje svojega podjetja

Data d.o.o. čas branja 0min 55s
link icon

Preden se poglobimo v samo trženje storitev, izdelkov ali samega podjetja, moramo opredeliti trženjske cilje. Pri opredelitvi trženjskih ciljev opredeljujemo kaj želimo doseči in v kolikem času. Seveda moramo, če želimo biti pri načrtovanju trženja uspešni, imeti natančno razdelano poslanstvo in vizijo. To je osnova iz katere bomo izhajali pri Nadaljuj z branjem

SPOT

Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija. | eu-skladi.si