Zagon spletne trgovina oziroma ecommerce podjetja je pogosta poslovna ideja, ki pa jo le redki uresničijo.
Zagon spletne trgovine sledi dobri ideji. A če je ideja dobra in ste pripravljeni na odprtje podjetja, kar pogumno. Pred ustanovitvijo podjetja se posvetujte z našimi izkušenimi svetovalci, ki vam bodo svetovali tudi, kako obliko podjetja registrirati. Preberite še, kaj storiti, da vam bodo zaupali potrošniki. Vsekakor ne pozabite, da je dober računovodja za podjetje dragocena naložba.
Nasveti za zagon spletne trgovine
Ključ do uspeha za zagon spletne trgovine je v odličnem spletnem marketingu, ki uporablja najboljše kanale in najučinkovitejše digitalne metode za povečanje prodaje. Preberite nasvete za zagon spletne trgovine.
1. Spoznajte svoje kupce
Nakupna izkušnja kupca v vaši spletni trgovini je odvisna le od vas samih. Poti kupcev lahko popolnoma prilagodite – pogoj za to pa je, da jih najprej dobro spoznate. Informacije o svojih strankah najdete na družbenih omrežjih, kjer lahko komunicirate z njimi ali ugotovite, katere kanale najbolj uporabljajo. Več ko veste o svojih potencialnih kupcih, bolje jim boste lahko prilagodili svoje vsebine.
2. Spoznajte svojo panogo
Tudi če poznate vse prednosti in pomanjkljivosti panoge, v kateri delujete, vam dodatne analize in raziskave ne morejo škoditi. V digitalnem svetu se vse hitro spreminja in ravno tem spremembam morate nenehno slediti. Ravno tako morate preučiti sedanjost, da boste lahko predvideli, kaj vas čaka v prihodnosti.
3. Spoznajte konkurenco
Mnoga analitična orodja vam omogočajo, da bolje razumete svojo konkurenco. Spoznate lahko njihove prednosti in tudi slabosti. Na družbenih omrežjih preverite, kaj so njihove pomanjkljivosti in tem posvetite največ pozornosti.
4. Povečajte prepoznavnost
Nič ni bolj pomembno kot prepoznavnost podjetja, ki temelji predvsem na dizajnu. To seveda ne pomeni, da morate za zagon spletne trgovine najeti drage agencije – zadošča že, da ste unikatni in kreativni. Univerzalen izgled, ki bi ustrezal vsem, tako ali tako ne obstaja. Držite se pravila “manj je več”. Če začenjate iz nič, najprej izberite domeno. V izjemno kratkem času imate namreč lahko košček interneta registriran na vaše ime.
5. Bodite pozorni na SEO
Vaša strategija naj bo osredotočena na optimizacijo spletne strani (SEO). Ključne besede so za zagon spletne trgovine najpomembnejše, še posebno, če želite doseči kupce iz lokalnega okolja. Optimizaciji spletnih strani morate posvečati enako pozornosti kot drugim elementom digitalnega marketinga. Raziskava portala SearchEngine Journal je pokazala, da 93 % ljudi nakup začne z iskanjem preko spletnih brskalnikov, zato je najbolje, da vas kupci najdejo na prvih iskalnih mestih. In kako na prva mesta? S kakovostno vsebino in osredotočenostjo na ključne besede. Preden jih izberete, razmislite tudi o daljših iskalnih nizih oziroma frazah, ki jih vaši kupci uporabljajo.
Vir: Shopper’s Mind
Deli na FacebookuDeli na Twitterju