Nagradna igra Vklopi razum, zahtevaj račun!, ki jo je z uvedbo davčnih blagajn Finančna uprava RS (Furs) vpeljala z letošnjim koledarskim letom, še vedno dobiva veliko pozornosti. Čeprav se je prvi krog nagradne igre zaključil 31. marca 2016, potrošniki že pridno nabirajo račune za drugega, ki se izteče 30. junija 2016.
Žrebanje nagrajencev, ki bodo prejeli po 15, 10 in 5 tisoč evrov ter tisoč evrov za tistega, ki je v nagradni igri Vklopi razum, zahtevaj račun! sodeloval prek mobilne aplikacije ali portala e-Davki, bo potekalo v četrtek, 14. aprila 2016. Javno žrebanje bo na drugem programu prenašala javna televizija, in sicer ob 21.15 uri.
Vklopi razum, zahtevaj račun! – kaj pravijo številke?
Podatki veljajo za poslane in preverjene račune prek mobilne aplikacije. Do 29. marca 2016 je Furs preveril skoraj 7,5 milijona računov, od tega jih gre dobrih šest milijonov v nagradno igro, paketov po deset računov različnih izvajalcev pa so do omenjenega datuma prejeli dobrih 531 tisoč.
izobraževanje
Osnove AdWords oglaševanja
Ker je lahko klasično oglaševanje (produkcija oglasov za tisk, radio in televizijo) za manjša podjetja predrago, vse več podjetnikov razmišlja o spletnem oglaševanju z iskalnikom Google, ki ima v Sloveniji največji tržni delež. Privoščite si naložbo v znanje in postanite bolj prepoznavni od konkurence!
Več informacijPrihodnji četrtek bo jasno, če ste nagrajenec Fursove nagradne igre
Glede na to, da se skupno število poslanih paketov računov (prejeto po pošti ali prek spleta) giblje nad 650 tisoč, gre predvidevati, da je tistih, ki račune pošiljajo po navadni pošti, malo oziroma nekje okoli ene petine.
Kako kaže v drugem krogu?
Trenutno je v drugem krogu (med 1. in 6. aprilom 2016 do 14. ure) zbranih skoraj 25 tisoč paketov z desetimi računi različnih izdajateljev. Preverjenih računov v tem obdobju je skoraj 328 tisoč. Navedeni podatki se nanašajo zgolj na preverjanje računov preko mobilne in spletne aplikacije, saj podatkov o o pošiljkah po navadni pošti na Fursu ne obdelujejo sproti, so nam sporočili s Fursa.
Z nagradno igro želijo na Fursu spodbuditi potrošnike, da od ponudnika vzamejo račun, ga preverijo in v primeru, da ga ne dobijo, zahtevajo.
Preberite tudi, kolikšen je bil Fursov strošek uvedbe davčnih blagajn.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju