So vaši oglasi samodejno blokirani? Google je 15. februarja v spletnem brskalniku Chrome začel blokirati vsiljive vrste oglasov. Po pričakovanjih spletnega velikana, bo to v končni fazi dobro tako za spletne uporabnike kot tudi za oglaševalce, založnike in druge, za katere je prikazovanje oglasov vir prihodka. Pa je res tako?
>>> Bi izkoristili ugodne gospodarske razmere in začeli svoj biznis? Ustanovitev podjetja je na naši VEM točki hitra, enostavna in brezplačna! Podjetnikom pa med drugim nudimo tudi marketinško svetovanje in izdelavo spletnih strani.
Chrome, najbolj priljubljen spletni brskalnik, ki ga uporabljata okrog dve tretjini spletne populacije, bo sedaj ob nalaganju spletne strani preverjal, če vsebuje katerega od spornih formatov in v tem primeru blokiral oglas. Uporabnika bo zatem obvestil o blokiranju in ga vprašal, ali dovoli prikazovanje teh oglasov na tej spletni strani.
Google po novem ocenjuje spletne strani in jih označi s pass, warning ali fail. V primeru, da kot lastnik spletne strani ugotovite, da Chrome blokira vaš oglas, lahko v Google Search Console v razdelku Ad Experience Report preverite, kaj je narobe z oglasnim formatom, ga popravite in nato ponovno preverite, ali je ustrezen, pojasnjujejo na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si.
Šele če v obdobju 30 dni tega ne naredite, bo Chrome pričel blokirati oglase na vaši spletni strani.
Sprememba velja tudi za oglase, ki se prikazujejo preko Googlovih oglaševalskih platform DoubleClick in AdSense.
Boljša uporabniška izkušnja
Pri Googlu so povedali, da njihov namen ni blokiranje čim več oglasov, ampak spodbujanje ustvarjalcev vsebin k prikazovanju oglasov, ki so uporabnikom prijazni in ne kazijo uporabniške izkušnje. Več takšnih oglasov bi zmanjšalo uporabo orodij za blokiranje oglasov, kar bo v končni fazi pozitivno tako za oglaševalce kot lastnike spletni strani.
>>> Še niste HTTPS? Vaša spletna stran bo kmalu označena kot nevarna!
Kaj storiti, da se bodo vaši oglasi še vedno prikazovali?
Kateri so najslabše ocenjeni desktop in mobilni formati oglasov s strani uporabnikov, lahko pogledate na portalu Shopper’s Mind Slovenija – sMind.si. Tam lahko dobite tudi koristne nasvete, kaj Googlova poteza za podjetnike, ki oglašujejo svoje izdelke in storitve, pomeni v praksi.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju