Marketing in spletna vsebina
Tok marketinških strategij se hitro spreminja in s tem zahteve strank. Sledenje marketinškim trendom je postalo opravilo, ki ga ne smemo spregledati.
Tržne raziskave za mala podjetja
Mala podjetja se večinoma lotevajo tržne raziskave kar sami, nekateri se poslužujejo pomoči zunanjih strokovnjakov. Kako pa se lotiti tržne raziskave, v primeru, da se s tem spopadate sami?
V pol ure do popolnega zaposlenega
Orodje za ocenjevanje osebnostnega tipa, ki v praksi prihrani veliko časa pri izbiri novih kadrov
Prijava spletne prevare
V času, ko je prisotnost na internetu za podjetnike že nujno potrebna, se hitro srečamo s spletnimi prevarami. Ko se pojavi tak primer, moramo vedeti kako ravnati naprej. Spletno prevaro lahko, tako kot kakršnokoli drugo prevaro, prijavimo.
Plačilo najemnine fizični osebi 2013
Zaradi velikega povpraševanja podjetij in podjetnikov glede najemnin izplačanim fizičnim osebam, spodaj navajamo nov izračun akontacije dohodnine ter dohodka.
Strateško razmišljanje v podjetju
Strateško razmišljanje v podjetju pomeni sposobnost predvidevanja, razvijanja skupne vizije in njenega uresničevanja znotraj kolektiva.





