Množično pošiljanje e-pošte potencialnim strankam brez vnaprejšnjega dovoljenja prejemnika ni v vseh primerih nezakonito.
Novela Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT-1B), ki je pričela veljati 4. 4. 2015, izrecno navaja, da za pošiljanje komercialnih sporočil pravnim osebam ni več potrebno soglasje prejemnika. Določila lajšajo poslovanje podjetij pri ponujanju blaga in storitev drugim podjetjem, zato za neposredno trženje ne more biti zahtevano posebno soglasje prejemnika.
Množično pošiljanje e-pošte je v nekaterih primerih povsem legalno.
Komuniciranje s posameznim zaposlenim v poslovnem okolju se šteje kot komuniciranje s podjetjem. Praktično to pomeni, da je pošiljanje e-pošte na elektronske naslove, kot so [email protected] in [email protected], povsem zakonito, če pošiljatelj spoštuje preostala določila. Tu gre predvsem za upoštevanje zahteve prejemnika po odjavi iz liste prejemnikov. Do spremembe zakona je prišlo na pobudo Agencije za komunikacijska omrežja in storitve, urada informacijskega pooblaščenca in Tržnega inšpektorata.
izobraževanje
Učinkovit spletni nastop
Poslovno uspešnost in učinkovitost lahko bistveno povečate s premišljenim spletnim nastopom – če boste splet pravilno razumeli in ga znali uporabljati kot dobro trženjsko platformo, bodo vaša ključna sporočila poslana po pravih kanalih in dostavljena pravim ciljnim skupinam. Splet nam omogoča izredno natančno ciljanje (potencialnih) strank - zakaj tega ne bi izkoristili?
Več informacijPomembno je vedeti, da je predhodno soglasje za pošiljanje komercialnih sporočil fizičnim osebam še vedno nujno, saj to področje ureja Zakon o elektronskih komunikacijah. Poleg omenjenega je potrebno upoštevati tudi, da s pošiljanjem ogromne količine e-pošte dnevno ne boste dosegli želenega učinka prodaje, če ne boste skrbno načrtovali svojih marketinških aktivnosti in pravilno določili ciljne skupine.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju