Go to Top

Marketinški načrt – vstopite v novo leto z dobrim marketinškim načrtom

Marketinški načrtMarketinški načrt je preprost ter razumljiv dokument podjetja oziroma podjetnika, ki je namenjen razvoju, trženju ter večji prepoznavnosti vašega podjetja. Pogosto se podjetniki ne odločijo za marketinški načrt v samem začetku, ga pa sestavijo kmalu po prvem letu poslovanja. Če ga še niste naredili, je sedaj pravi čas. Tako boste v novo leto vstopili pripravljeni.

Informativni izračun dohodnine

Učinkovit marketinški načrt vas bo pripravil na vse izzive, ki vas čakajo na poti do uspešnega poslovanja. Kot novi konkurenčni ponudnik produkta ali storitve, morate poznati svoje ciljne kupce in vašo konkurenco na trgu, da ste lahko uspešni na svojem področju. Nikoli ne sklepajte, da nimate konkurence. Vedno je na trgu kdo, ki si želi vaših strank.

Se poigravate z idejo o svojem poslu?

Na SPOT točki Data lahko ustanovite d. o. o. ali pa se odločite za ustanovitev s. p..

Postopek je enostaven in brezplačen. Pri njem je pomembno predvsem to, da pravilno izberete dejavnosti, s katerimi se boste v vašem podjetju ukvarjali.

In ne pozabite: dober računovodja je pametna naložba.

 

Ko sestavljate marketinški načrt vam svetujemo, da greste po korakih, in si odgovorite predvsem na naslednja vprašanja:

Kako vstopiti na trg?

Vsak izdelek ali storitev ima svojo specifiko in s tem tudi različen vstop na trg. Da boste prepoznavni uporabite »jezik«, ki ga uporabljajo ter razumejo vaše ciljne stranke in sestavite oglas, ki bo privlačen ciljni skupini.

Informativni izračun plače

Ali dobro poznate vaše poslovanje?

Pomembno je, da ste seznanjeni:

  • Kje na trgu se nahaja vaš izdelek ali storitev?
  • Kakšne je vaš način prodaje ter distribucije izdelka do strank?
  • Na katerih geografskih področjih je vaša prodaja najboljša?
  • Koliko imate konkurence na tem območju?
  • Letna statistika prodaje vaših izdelkov.
  • Razumevanje vašega ciljnega trga.
  • Mnenja vaših zaposlenih.

ter

  • Kje lahko izboljšate prodajo?
  • Kakšen bo vaš nov način oglaševanja?
  • Kje boste izboljšali prednosti pred konkurenco?
  • Kako boste povečali prodajo svojih zaposlenih?

Potrebujete pravni nasvet? Pišite nam!

Anja Gašperlin, univ. dipl. prav., DataAnja Gašperlin, univ. dipl. prav., Data

Postavljeni cilji naj bodo realni. Pomembno je, da cilje podjetniki tedensko spremljate ter hkrati sproti uvajate izboljšave. Marketinški načrt je namreč dokument, ki se nenehno dopolnjuje in spreminja.

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja