Kakšne lastnosti mora imeti delavec za uspešno poslovno pot? Ameriška revija Forbes je naredila obsežno raziskavo in analizirala katere so tiste lastnosti, ki naj bi jih imel sodoben delavec.
1. Dojemljiv za spremembe
Sodoben zaposlen mora biti pripravljen na spremembe. Živimo v obdobju informacijske tehnologije, v kateri so spremembe del vsakdana, zato bodo v prednosti delavci, ki jim spremembe na delovnem mestu pomenijo izziv in ne težavo. Delodajalci bodo iskali ljudi, ki bodo znali poiskati nove rešitve, nove priložnosti za izboljšanje delovnega procesa, nove prodajne kanale.
2. Postanite vodja
Tudi če v podjetju niste zaposleni kot vodilni kader ali menedžer, vam to ne preprečuje, da bi povedali svoje mnenje. Povejte svoje mnenje delodajalcu in ga utemeljite. Vodja lahko postanejo ljudje, ki imajo strast, znanje in radi delijo stvar.
3. Delite svoje ideje
Nekoč je veljalo, da moramo dobre ideje zadržati zase. V informacijski dobi lahko sledimo idejam, tako da delite svoje ideje, pomagajte s svojimi idejami vašim sodelavcem. Dobre ideje pomagajo vam, vašim sodelavcem ter vašemu podjetju.
4. Bodite “multitasking” a hkrati osredotočeni
Vsi se soočamo s pomanjkanjem časa, zato večina delavcev opravlja več nalog hkrati. Ste prisotni na sestanku, hkrati pa že pregledujete epošto ter pripravljate prezentacijo? Kljub temu, da delate več stvari hkrati, naj bodo vse naloge opravljene korektno in kakovostno. Sodoben delavec mora znati izbrati prioritete delovnim nalogam.
5. Bodite neodvisni
Sedaj delo lahko opravljamo že iz kjerkoli, kar potrebujemo je le dobra povezava z internetom. Delo iz oddaljene lokacije sicer zahteva nekoliko več samodiscipline in tudi odgovornosti. Naredite vse, kar ste si zastavili ter obljubili delodajalcu.
Pripravila Alenka Bizilj, DATA
Vir: Forbes