Ključ do uspeha: prilagodite ponudbo povpraševanju!

Psihologija in podjetništvo, podjetništvo in psihologija. Kaj imata skupnega?

Ključ do uspeha: prilagodite ponudbo povpraševanju!

Več, kot bi si mislili.

Dober podjetnik mora namreč budno spremljati dogajanje okoli sebe. Odzivi kupcev, partnerjev ali celo konkurence povejo več, kot bi mislili.

Seveda je dobra lastnost podjetnika zaupanje v svoj produkt ali storitev. Vendar je to lahko dvorezen meč. Hitro se namreč zgodi, da postane zaslepljen. Tako ne opazi razvijanja sveta okoli sebe, kar lahko povzroči, da njegov izdelek ali storitev zastara.

Najtežje delo takšnega podjetnika je priznanje, da njegov izdelek ali storitev nista več aktualna.

V takem trenutku pa nastane še nekaj dodatnega dela. Analiza trga in iskanje pravih razlogov za odklon. Le to lahko pokaže na razloge, zakaj se stranke obračajo drugam.

Rezultate imate pred sabo. Vi ste na potezi.

V tem primeru je dober nasvet naslednji: Ne izgubljajte denarja v namen prepričevanja strank, da vaš izdelek ali storitev potrebujejo. Raje se prilagodite njihovim potrebam in jim ponudite tisto, po čemur hrepenijo.

Kategorije Podjetništvo

Add your comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

S klikom na gumb Objavi komentar soglašam, da DATA d.o.o. posredovane osebne podatke zbira in obdeluje za pošiljanje e-novic. Soglasje lahko kadarkoli prekličete. Za dodatna pojasnila in pravice iz Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov pišite na: data@data.si. Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete v Obvestilu o zasebnosti.