Vsak posel se začne z idejo. Podjetnik si predstavlja, da bo njegov izdelek oziroma storitev, prispevala k izboljšanju življenja svojih kupcev in hkrati upa, da bo tako ustvaril svetlejšo finančno prihodnost zase in za svojo družino. Najti morate torej osebo, ki potrebuje nekaj kaj ji lahko daste in jo s tem spremenimo v svojega kupca. Kje torej najti poslovno idejo?
Z opazovanjem ali doživljanjem problema, ki potrebuje rešitev, lahko dobimo poslovno idejo. James Dyson, izumitelj priljubljenega Dyson sesalnika, je dobil poslovno idejo, ko se je njegov drag sesalnik zamašil in izgubljal tekočino. Njegova poslovna ideja je bila preoblikovanje tehnologije v sesalnikih. Smiselno je začeti posel, ki se ujema z vašimi talenti, sposobnostmi in znanji. To vam prinese konkurenčno prednost še preden začnete s poslom. Na primer oseba, ki rada kuha, se lahko odloči, da odpre restavracijo. Strast je dragocena, gonilna sila, ki vam omogoča, da vztrajate in da svoje sanje spremenite v realnost.
Izguba službe je lahko odlična priložnost, ki posameznika prisili, da začne iskati poslovno idejo, saj potrebuje finančno neodvisnost. Tisti, ki razmišlja o poslovnih idejah med preživljanjem prostega časa, bo prej ko slej naletel na idejo, kako zaslužiti denar. Dobra novica je, da ima vsak prednosti, s katerimi lahko najde tržno nišo.
Ko imate dobro idejo, poglejte širše. Na primer, imate dobro idejo za izdelek, kako bo s trženjem in prodajo tega izdelka? Ali za posel potrebujete veliko začetnega denarja in kje dobiti posojilo? Kje bo njegov trg in kdo bodo njegovi kupci?
Uspešno poslovanje običajno traja več generacij, zato morate pomisliti, kaj je tisto, kar želite delati mnogo let. Za posel se morate odločiti iz užitka, ne zaradi zaslužka. Pomislite na svoje hobije, mogoče najdete kakšno idejo.
Več nasvetov o realizaciji vaše ideje lahko dobite na našem seminarju Zasluži s svojim hobijem ali idejo.
Pripravila: Anja Grahek
Deli na FacebookuDeli na Twitterju