Poslovneži preživljajo ure in ure na izobraževanjih, tečajih, pri pisanju reklam, marketingu svojega posla, širjenju svoje poslovne mreže in še mnogih reči, ki jih lahko pripeljejo dlje v poslovnem svetu. Nikoli pa ne smejo pozabiti na svojo pojavo. Obleka res naredi človeka.
Obleke ne smejo biti zmečkane
Vaše obleke ne smejo dajati videza, kakor da ste ravnokar vstali iz postelje. Stranke morajo ob vas dobiti občutek, kakor da se svojim poslovnim obveznostim posvečate ves čas. Več izkušenj pomeni večje zaupanje in posledično več strank. Poskrbite tudi, da vam ne bodo manjkali nobeni gumbi. Oblačite se za službo, ki si jo želite. Oblačite se za status, ki ga želite, ne ki ga imate.
Svežina in čistoča
Vaša oblačila naj vedno dišijo po svežini. Ne nosite istih oblek več dni zapored. Malenkost, kot je tale, vas lahko povzdigne na sam vrh med vašimi konkurenti.
Ne varčujte s čevlji
Ljudje velikokrat glede na čevlje, ki jih oseba nosi, sklepajo o tem, kakšna oseba je. Naj bo vaša obutev čista in urejena. Lahko vam je udobno v njih, poskrbite samo, da bodo čevlji tudi na videz urejeni.
Dodatki
Dodatki naredijo veliko, kadar želite doseči videz profesionalnosti. Vložite v kvalitetno pisalno pero, uro, kovček ali v kakršen koli dodatek, ki spada k vašemu poslu.
Poslovni jopič
Jopič naj bo uglajen in primeren za skoraj vsako priložnost. Naj bo tak, da se poda k marsikateremu stilu. Če ga oblečete na jeans hlače, bo kljub sproščenem stilu dajal vtis resnosti. Urejenim ljudem stranke vedno bolj zaupajo.
Primernost
Ne nosite oblek, ki so vam premajhne, preširoke ali na kakršen koli način neprimerne. Stranki v vaši družbi ne sme biti neprijetno, tako da ji ne dajajte razloga za to. Če se odpravljate na poslovno večerjo, se uredite v skladu s tem. Če gre za športni dogodek, se pojavite v sproščenem stilu. Če gre za fizično delo, se oblecite primerno. Dajajte vtis, kakor da ste najbolj sproščeni, kot ste lahko.
Če želite spoznati več orodij, ki vam bodo pomagale pri uspešnem nagovoru vaših strank, se udeležite brezplačnega izobraževanja Kako pridobiti in zadržati kupca ter marketinški načrt.
Pripravila Maja Bohar
Pridružite se nam na naši Facebook strani s klikom na gumbDeli na FacebookuDeli na Twitterju