Če v kakršni koli obliki organizacije skrbite za njegovo spletno podobo, se morda ne zavedate dovolj dobro, da vse, kar objavljate, gradi vašo digitalno identiteto.
izobraževanje
Tako kot osebni profili na družbenih omrežjih, tudi profili, ki ji urejate za (svoje) podjetje, društvo, zavod ali drugo organizacijo, oblikuje njegovo digitalno identiteto.
Vaše podjetje je blagovna znamka, ki konkurira na trgu. Kako ga boste predstavili, kaj izpostavili, kako na uporabnike apelirali ter kako močno se jim boste približali, je v veliki meri odvisno od vaše strategije. Za dober nastop na spletu strokovnjaki to, da strategijo pripravite vnaprej, močno svetujejo.
Digitalni mediji so že “zdavnaj” nadomestili klasične. Prišlo je celo do tega, da klasični mediji spremljajo digitalne in pišejo o tem, kako so se uporabniki na različne teme preko družbenih omrežij na to odzvali.
Twitter, denimo, ob posebnih dogodkih ustvari nov “hešteg”, po slovensko “lojtrico” (#), s katero se uporabniki, ki o tem razglabljajo, identificirajo. Tudi različna podjetja lahko ob svojih objavah uporabljajo eno in isto #.
Če spremljate Dato tudi na družbenih omrežjih, potem boste zagotovo zasledili, da je naš #podjetništvo viden ob vsaki objavi.
Se zavedate, da vse, kar objavljate, gradi digitalno identiteto vašega podjetja? #podjetništvo
Oblikovanje tovrstne digitalne identitete je danes skorajda nuja. Kako pa boste vi nagovarjali svoje bralce, da si bodo ob eni preprosti besedi ali besedni zvezi zapomnili prav vas? Imate strategijo? #podjetništvo
Deli na FacebookuDeli na Twitterju