Projekt COMPACT je evropski projekt, ki skuša povečati ozaveščenost ključnih udeležencev na področju družbenih medijev in konvergence. V okviru projekta COMPACT, ki se je začel 1.10.2017 in traja 36. mesecev, bomo preučili stanje na področju družbenih medijev in konvergence, opravili analize in raziskave v izbranih državah EU. Preučili bomo tudi napredek ter podali priporočila na področju politik, ki pokrivajo področje družbenih medijev in konvergence. V okviru projekta bomo spodbujali razpravo med ključnimi udeleženci; to so raziskovalci, znanstveniki, splošna javnost in podjetniki. Vključili bomo tudi oblikovalce politik o željenih prihodnjih politikah in okvirih, ki so potrebni na področju družbenih medijev in konvergence.
V okviru projekta COMPACT smo združili moči in povezali znanje tako podjetniki s vsakodnevno prakso in akademski raziskovalci s številnih univerz in inštitutov.
Koordinator projekta je Insight Centre for Data Analytics z Univerze v Galwayu (Irska). Ostali partnerji pa smo The School of Communication and Media (Slovaška), DATA d.o.o. (Slovenija), The European Digital SME Alliance (Belgija), Bulgarian Association of Software Companies (Bolgarija), Institut Jožef Stefan (Slovenija), Ontotex Corp. (Bolgarija), Agency of European Innovations (Ukrajina), Media 21 Foundation (Bolgarija), The Research Centre for Communication and Culture, Catholic University of Portugal (Portugalska), Partnership for Social Development (Hrvaška), IT Forum (Danska), The University of Latvia (Latvija), Hellenic Foundation for European and Foreign Police (Grčija) in Mediaframe Ltd (Velika Britanija). Podprobnejša predstavitev vseh vključenih partnerjev je na voljo na spletni strani projekta.
Kaj pravzaprav je konvergenca?
Obstaja večje število definicij različnih avtorjev, ki se dopolnjujejo in prepletajo, a na splošno bi lahko rekli, da je konvergenca združevanje različnih tehnologij, vsebin, karakteristik itd. posameznih medijev, zaradi katerega se trdno določene meje med klasičnimi, starimi mediji (npr. TV, radio, časopis) in novimi (Facebook, Instagram) vse bolj brišejo. Konvergenca torej omogoča sporočanje iste zadeve (dogodka) na različne načine, skozi različne medije, kar uporabnikom prinaša kvalitativno različne in kvalitetnejšo izkušnjo istega dogodka.
V okviru projekta bomo, po opravljanih raziskavah in analizah, organizirali 9 seminarjev v različnih mestih EU; zagotovo bodo seminarji v Sofiji, Dublinu, Copenhagenu, Rigi, Bratislavi, Munchnu, Ljubljani in drugih mestih. Seminarji so brezplačni in se jih lahko udeležite tudi vi.
Spremljajte spletno stran projekta COMPACT in se pravočasno prijavite na seminarje: s seminarji bomo začeli v letu 2019! Projekt COMPACT lahko spremljate tudi na uradnem Facebook in Twitter profilu.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju