Ljudje vedno več časa preživimo na spletu, za računalniki, predvsem pa s pametnimi telefoni v rokah. Zato ne preseneča, da nas oglaševalci nagovarjajo prek različnih digitalnih kanalov. Digitalni marketing morajo torej dobro poznati tudi podjetniki, zato bomo trende v tovrstnem načinu oglaševanja natančneje pregledali in predstavili na 10. Dnevih podjetništva, ki jih podjetje Data organizira v sodelovanju s Tehnološkim parkom Ljubljana.
Digitalni marketing tudi na 10. Dnevih podjetništva
Predavanje z naslovom Digitalni marketing in kupci: pregled top trendov do 2020 bo na 10. Dnevih podjetništva vodil Gal Kočar, predavatelj z več kot desetletnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga. Kočar prihaja iz podjetja Goclick, ki je edini Googlov Premier certificiran partner za segment malih in srednje velikih podjetij v celotni Adriatic regiji. Predstavil bo top trende spletnega oglaševanja s pomočjo Adwords-ov in prednosti oglaševanja na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram, Snapchat).
Kaj sploh je digitalni marketing?
Digitalni marketing je način oglaševanja preko različnih digitalnih oziroma elektronskih medijev. S pomočjo uporabe interaktivnih kanalov skuša doseči čim širši krog potencialnih strank oziroma uporabnikov. Digitalni marketing torej svoje stranke nagovarja preko televizije, mobilnih telefonov, spletnih omrežij, radia, igralnih konzol, tabličnih računalnikov …
Ker z uporabo spleta in pametnih telefonom ljudje oglaševalcem nudimo veliko informacij o svojih interesih, nas ti lahko učinkoviteje nagovarjajo. Podjetje namreč lahko doseže uporabnika, ko išče določen izdelek oziroma se zanima za določen izdelek, ter ga nagovori s pravimi podatki glede na spol, stan, dohodek … Digitalni marketing zato deluje bolje. Uporabniku namreč posreduje bolj relevantne ponudbe, ki so lahko prilagojene številnim dejavnikom.
Poleg tega pa podjetje ne plačuje za tiste uporabnike, ki niso potencialni kupci njihovega izdelka, saj lahko s ciljanjem, ki ga digitalni kanali omogočajo, v veliki meri izloči vse neprimerne uporabnike. Digitalni marketing pa s pomočjo vsebine, ki jo razkriva spletna analitika, podjetnikom tudi omogoča, da se (na)učijo, katere ponudbe se obnašajo bolje, oziroma katera ciljna skupina bolje reagira na določeno ponudbo.
Na 10. Dnevih podjetništva pa ne bomo govorili le o digitalnem marketingu. Preverite ostale zanimive in aktualne vsebine, ki jih podjetniki in bodoči podjetniki ne smete spregledati.
Deli na FacebookuDeli na Twitterju