Začenjamo z novo serijo člankov, kjer bomo predstavljali mobilne aplikacije za podjetnike. Glede na to, da imamo mobilni telefon skoraj vedno pri sebi, je to idealna platforma, ki lahko zamenja papirni koledar, beležko ali rokovnik. Prva kategorija so torej aplikacije, ki nam olajšajo pripravo seznama opravil, nalog in opomnikov.
Glavne lastnosti, ki naj bi jih taka aplikacija imela, so:
- preprostost uporabe (hitro dodajanje opravil in sestankov ter njihovo brisanje),
- sinhronizacija z obstoječimi spletnimi servisi in programi (Outlook, Google Calendar, iCal),
- možnost skupinske rabe (znotraj podjetja, oddelka ali ekipe),
- deljenje opravil z drugimi uporabniki,
- opozorila in obvestila (prihajajoči dogodki, pomembni datumi v koledarju, ipd.).
Predlogi za aplikacije za podjetnike, ki so vam lahko v pomoč
Evernote (brezplačno)
Od predstavljenih programov je Evernote po vsej verjetnosti najbolj zmogljiv. V osnovni, brezplačni različici (basic) omogoča izdelavo liste opravil, shranimo si lahko dele spletnih strani ali pa znotraj programa klepetamo z drugimi uporabniki.
Če ste pripravljeni odšteti 40 evrov letno za premium različico, pa dobite dostop do dodatnih možnosti kot so zajem in digitalizacija vizitk, priprava predstavitev iz vaših zapiskov in iskanje znotraj Office dokumentov.
Wunderlist (brezplačno)
Wunderlist nam omogoča izdelavo različnih seznamov, naj bo to seznam opravil, knjig, ki jih moramo prebrati, ali pa nakupovalnih seznamov. Seveda ne manjka niti opomnik, ki nas opozori na pomembne datume in roke.
Na voljo je tudi plačljiva različica (business), ki moč programa še poveča, saj omogoča izdelavo opravil za skupine. V te dodamo uporabnike, ki imajo dostop do posameznih opravil. Aplikacija je odlična rešitev za skupinsko delo.
Remember the Milk (brezplačno)
“Ne pozabi na mleko” oziroma aplikacija Remember the milk je spletni servis za urejanje opravil, na voljo pa je tudi mobilna aplikacija za različne operacijske sisteme (iOS, Android, BlackBerry). Aplikacija je brezplačna, če pa ste letno pripravljeni odšteti 25 dolarjev za Pro različico, pa boste imeli na voljo tudi sinhronizacijo s programom Microsoft Outolook.
Clear (4.99 evra)
Na voljo je za iOS uporabnike, Android uporabniki pa lahko preizkusite aplikacijo Koalcat’s Clear, katere avtor priznava, da si je idejo in izgled izposodil pri aplikaciji Clear. Izmed predstavljenih je Clear najbolj ozko usmerjena, saj gre primarno za program, ki je namenjen vodenju opravil in opozarjanju nanje.
Tisto, kar ga odlikuje, je zagotovo preprostost uporabe, saj lahko s preprostimi kretnjami ustvarjamo nova opravila, jih označimo kot opravljena ali pobrišemo. Opravila lahko sinhroniziramo z iCloud, ne pozna pa sinhronizacije z drugimi servisi kot je na primer Microsoftov Outlook.
Kaj pa uporabljate vi? Sporočite nam v komentarjih.