Go to Top

Tudi inšpekcijske odločbe bodo vložene elektronsko

Po novem se bodo tudi inšpekcijske odločbe vročale elektronsko, in sicer prek sistema eDavki.

izobraževanje

Ob ustanovitvi podjetja morate znižati stroške poslovanja. Eden izmed načinov je vodenje svojega enostavnega knjigovodstva. Te veščine se lahko hitro in enostavno naučite na naši delavnici.

Več informacij

Finančna uprava RS (FURS) postopoma širi nabor dokumentov, ki jih zavezancem vroča elektronsko preko sistema eDavki. Po novem bodo na ta način vročali tudi inšpekcijske odločbe. eVročanje dokumentov sicer velja za vse pravne osebe in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost. Fizične osebe pa se lahko v sistem eVročanja vključijo prostovoljno, in sicer z vložitvijo pristopne izjave.

Prijava na izobraževanje

Doslej so bili elektronsko vročeni dokumenti, ki so kreirani v zalednih sistemih, kar pomeni, da se izdajajo masovno za več zavezancev hkrati in se v celoti nanašajo na posamezno področje oziroma vrste davkov (npr. obvestila o pobotih, opomini, sklepi o izvršbi, različna obvestila in potrdila ter odločbe o odmeri davka na vodna plovila, NUSZ itd.), so razložili na FURS.

Potrebujete davčni nasvet? Rezervirajte si termin na 01 600 1530 in zahtevajte ponudbo

Sabina Dimnik, DataSabina Dimnik, Data

Celoten seznam dokumentov, ki jih davčni organ vroča po elektronski poti, je objavljen na spletni strani FURS.

Več o sistemu eVročanja, si lahko preberete v prispevku Novosti v sistemu eVročanjaČe ste kot podjetniški začetnik glede davkov in vodenja poslov v dvomih, pa priporočamo obisk seminarja Abeceda poslovanja.

Z majem bodo tudi inšpekcijske odločbe vložene elektronsko

inšpekcijske odločbe

Od 3. maja 2017 dalje bo Finančna uprava RS začela elektronsko vročati tudi dokumente, izdane v postopkih davčnega nadzora, torej inšpekcijske odločbe.

Elektronsko pa ne bodo vložene le inšpekcijske odločbe. Na ta način se bodo vročali tudi nekateri drugi dokumenti, ki jih v upravnem postopku izdajajo individualno, in se lahko nanašajo na različne vrste davkov, carin oziroma drugih dajatev. To pomeni, da se bo bistveno povečalo število in predvsem raznolikost elektronsko vročenih dokumentov.

Prijava na izobraževanje

Dodajte svoj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja