Letos se že četrto leto zapored vrača projekt Spletni trgovec leta – STL2015, v okviru katerega slovenske spletne trgovine dobijo vpogled v iskreno mnenje svojih kupcev, prejmejo tehnično analizo svoje trgovine in s tem možnost za izboljšanje poslovanja. Obenem se potegujejo za laskavi naziv »spletnega trgovca leta« v svoji kategoriji.
Letos bo projekt STL2015 potekal pod okriljem blagovne znamke sMind – shopper’s mind, ki ponuja vpogled v trende in dinamiko nakupnega procesa ter v skrivnostno ozadje vedenja sodobnih potrošnikov v regiji. V sklopu zaključne konference sMind, ki bo potekala 24.11.2015 na Ljubljanskem gradu, bodo potekala predavanja številnih strokovnjakov, razglašeni pa bodo tudi zmagovalci projekta STL2015.
STL2015 in sMind potekata v organizaciji podjetja Ceneje d.o.o., ki je hkrati tudi upravljalec ceneje.si, jeftinije.hr in idealno.rs, vodilnih portalov za primerjalno nakupovanje v regiji.
Največji projekt za pospeševanje razvoja spletne trgovine v regiji Adriatic
Projekt STL poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Lani se je v Sloveniji projektu pridružilo več kot 100 spletnih trgovcev, v sodelovanju s partnersko raziskovalno agencijo Valicon pa so na ceneje.si preverjali mnenja več kot 36.000 slovenskih spletnih kupcev. Letos pričakujejo še večje število sodelujočih spletnih trgovcev in še več anketiranih spletnih kupcev.
Dve možnosti za sodelovanje v projektu Spletni trgovec leta – izberite svojo!
- Spletni trgovci, prijavite svojo spletno trgovino! Prijava vključuje analizo spletne trgovine, možnost pridobitve značke Zanesljiv trgovec, vpogled v mnenja kupcev, potegovanje za naziv Spletni trgovec leta in udeležbo na zaključni konferenci sMind.
- Ostali, ki vas zanima področje spletnega nakupovanja in trendov na spletu na splošno – trgovci v tradicionalnih kanalih, upravitelji blagovnih znamk in vsi ostali zainteresirani, ki nimate spletne trgovine – udeležite se samo zaključne konference (24. november, Ljubljanski grad) in bodite zraven na predavanjih številnih strokovnjakov!
Zakaj se prijaviti v projekt s svojo spletno trgovino?
- Ker boste izvedeli odgovore na številna pomembna vprašanja, od katerih je odvisna uspešnost prodaje, med drugim:
- Kaj si vaši kupci dejansko mislijo o vas?
- Kaj je njihova motivacija za nakup v vaši trgovini?
- Ker se boste potegovali za laskavi naziv spletni trgovec leta in obenem dobili vpogled v to, kje so prednosti in kje morebitne pomanjkljivosti vaše spletne trgovine ter kako se še izboljšati.
- Ker boste dobili odgovor na vprašanje: Kako doseči kredibilnost na trgu in zaupanje kupcev?
Prijava na projekt vključuje možnost pridobitve značke zaupanja »Zanesljiv trgovec«. Značka je v 4 letih trajanja projekta pridobila velik ugled med slovenskimi spletnimi kupci in omogoča rast zaupanja potrošnikov v spletno nakupovanje.
- Ker poleg vseh naštetih stvari v paketu prejmete še kotizacijo za konferenco sMind.
PRIJAVITE SVOJO SPLETNO TRGOVINO ŠE DANES!
Zakaj se udeležiti zaključne konference sMind? Ker bodo razkrili, kako razmišlja današnji spletni kupec!
Nobenega dvoma ni – dinamika poslovanja se spreminja. Glavne spremembe se odvijajo v glavi potrošnikov in v nakupnem procesu, kar posledično spreminja tudi sam poslovni proces. Prilagoditi se je potrebno hitro! Udeleženci konference bodo vstopili v skrivnostno ozadje nakupnega procesa in spoznali način razmišljanja današnjega potrošnika.
Dobili boste odgovore na vprašanja:
- Ali poznate svoje kupce in kaj je njihova motivacija za nakup?
- Katere odločitve sprejme obiskovalec, preden postane vaš kupec?
- Ali poznate optimalne plačilne in dostavne sisteme?
- Ali res poznate trg spletnega nakupovanja v Sloveniji?
- Kje izgubljate denar za spletni marketing?
Pa še to: med odmori vas čaka priložnost za sproščeno druženje s kolegi in številne kulinarične dobrote!
Strokovni predavatelji (če omenimo le nekatere):
- MITJA PIRC (Pristop poslovno svetovanje): Cenovne strategije in taktike – pomen cen za poslovanje podjetij, določanje cen izdelkov in upravljanje s cenami
- MARKO ČADEŽ (Fareboom): Spletni marketing za vztrajno uspešne – Kaj deluje in kaj ne? Kdo zapravlja vaš denar? Recepti za uspeh v spletni prodaji
- MASTERCARD: Moderne in enostavne rešitve za plačila na spletu
- BOŠTJAN PERNEK (Pošta Slovenije): Zanesljivi sistemi dostave
- Maurits Bruggink (EMOTA – European Multi-channel and Online Trade Association): Boosting trust in eCommerce: The Challenges?
PRIJAVITE SE NA STROKOVNO KONFERENCO sMind ŠE DANES!
Komu vse je konferenca sMind namenjena?
Spletnim trgovcem (kot zaključni dogodek širšega projekta Spletni trgovec leta)
Na spletu se dogaja. Postal je dominanten vir informacij pred nakupom, obenem pa eden ključnih prodajnih kanalov. Katere nove trende morate spoznati in zakaj brez prilagoditve taktik in strategij ne bo šlo? Ne manjkajte na sMind konferenci, kjer bodo predstavili številne dobre prakse in odgovore, kako naprej.
Trgovcem v tradicionalnih kanalih
Poleg že utečenih kanalov prodaje spoznajte sveže taktike nakupov in odkrijte nove razsežnosti doseganja odličnih prodajnih rezultatov. Kako uspešno doseči kupce tudi na spletu?
Upraviteljem blagovnih znamk
Splet je eden glavnih medijev v fazi raziskovanja in izbire izdelkov pred nakupom. Ne zamudite priložnosti, da se seznanite s tem, kako se lahko na spletu uspešno približate kupcem in predstavite izjemno vrednost vaše blagovne znamke.
Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavo!
Bodite v koraku s tem, kaj se odvija v glavah vaših strank – prijavite svojo spletno trgovino v projekt Spletni trgovec leta že danes!
Nimate spletne trgovine in vas zanima le obisk konference sMind? Hitro se prijavite, da ne zamudite!