Najbrž hočete, da za vašo dejavnost ve še kdo drug kot samo sosedje in prijatelji? Potem vam je najbrž že kdo namignil, da potrebujete dobro spletno stran.
Postaviti spletno stran ni težko, malo težje je pripraviti vsebino, s katero boste prepričali v nakup spletne uporabnike, ki so zašli na vašo spletno stran. Več o vsebini spletne strani, si lahko preberete tukaj.
Ste vedeli, da si jo lahko postavite popolnoma sami? Poglejte Spletna stran TO GO!
Prvi vtis je vsekakor vstopna stran in prav prvi vtis bo odločal, če bo kupec ostal na naši strani ali jo bo zapustil, zato mora biti naša stran oblikovana pregledno, jasno ter uporabniku prijazno. Priporočljivo si je vzeti nekaj časa in natančno razdelati shemo spletne strani, ki bo vodila kupca od točke do točke in ga na koncu pozvala k nakupu. Kako odvrnemo kupca od spletne strani oziroma kakšna ne sme biti naša spletna stran si preberite tukaj.
Kupci so željni atraktivnih ponudb, zato je priporočljivo le-te izpostaviti na vstopni strani.
Postavite se v vlogo vašega ciljnega kupca. Zastavite si vprašanja, katera si zastavlja vaš kupec in na ta vprašanja odgovorite preko svoje spletne strani. Brezplačna vsebina je dodana vrednost, katero kupci izjemno cenijo.
Izpostavite korist vaše ponudbe. Vsi se pred nakupom vprašamo »Kaj pa bom imel od tega?«. Včasih podjetniki jemljejo koristi svojega izdelka ali storitve preveč samoumevno. Postavite se v vlogo kupca, ki o vaši ponudbi ne ve nič. Zelo natančno opredelite vse koristi, ki jih nudi izdelek ali storitev in jih poudarite na vaši spletni strani.
Spletna stran naj bo »aktivna« in naj vsebuje poziv k dejanju. Na mestu gumba e-pošta naj bo gumb, ki poziva »Pišite nam!«. Vzbudite potrebe z vprašanji. Potrebujete pomoč pri izdelavi spletne vsebine in pisanju vsebine? Pokličite nas na 01 600 15 30 ali nam pišite na [email protected] in pogovorili se bomo o vaših željah in potrebah. Več o naši ponudbi si preberite tukaj.
Vredno si je vzeti več časa za razmislek o tem, kako zasnovati spletno stran. Konec koncev je spletna stran tista, ki prodaja vaše izdelke oziroma storitve. Več koristnih informacij lahko dobite na našem seminarju Kako pristopiti k izdelavi dobre spletne strani. Vabljeni!
Pripravila: Anja Grahek