Lahko ste najperspektivnejši podjetnik na svetu, ki je brez pomoči sposoben spisati zgodbo novega uspešnega podjetja, vendar to ne pomeni, da je to edina možnost. Primeren poslovni partner vam lahko koristi v več pogledih.
Za vsako zgodbo o partnerskem uspehu obstaja tudi zgodba o neuspehu, le da teh ne slišimo tako pogosto. Zavedati se moramo, da ni vsak talentiran posameznik primeren poslovni partner.
Motivacija
Zmožnost motivirati drug drugega in poiskati inspiracijo, tudi ko se ta zdi neznatna, je zelo pomembna. Ko ne uspemo doseči zastavljenega cilja, je pomembno, da se vam partner ne pridruži pri »objokovanju«, temveč najde spodbudne besede. Bodite pozorni, da vi počnete enako, ko je situacija obratna.
Bližina
Deliti isti poslovni prostor je vsekakor prednost, ko gre za nujne sestanke. Tudi če je partner nastanjen v istem mestu, mu vožnja na sestanek ne vzame preveč časa. Seveda sodobne tehnologije omogočajo spletne konference in dogovor preko sporočil, vendar se te ne morejo primerjati z osebnim stikom.
Vizija
Imeti isto vizijo podjetja in z njo povezane cilje je osnova za uspešno partnerstvo. Določita kratkoročne in dolgoročne cilje in strategijo podjetja. Ne odnehajta, dokler se ne strinjata v vseh podrobnostih.
Uravnoteženost
Ozavestite svoje prednosti in pomanjkljivosti in te uporabite pri iskanju najboljšega partnerja. Ta vas naj dopolnjuje na vaših šibkih točkah in obratno. Lahko ste bolj nadarjeni za prodajo in bolj kreativni, medtem ko je partner lahko boljši analitik in bolj orientiran na razvoj produktov.
Tako kot na drugih področjih v življenju tudi primernega partnerja ne boste našli čez noč. Za to je potreben temeljit premislek, kaj sploh hočete in seveda še pomembneje – čas. Najti partnerja, s katerim tvorita popolno celoto, ni enostavno. Vendar je trenutek, ko ga najdete, lahko začetek izjemno uspešne zgodbe.
Pripravil: Boštjan Kop
Deli na FacebookuDeli na Twitterju